مشهد

استفاده از توان بخش خصوصی باید از شعار به شعور تبدیل شود

استاندار خراسان رضوی در جریان بازدید از ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک مشهد:

استفاده از توان بخش خصوصی باید از شعار به شعور تبدیل شود

استانداری خراسان رضوی نیز در این راستا گام بر می‌دارد و با حمایت از بخش خصوصی فعال طرح‌های مختلفی را در استان در حال انجام است.

 

index

استاندار خراسان رضوی بر لزوم استفاده از توانمندی‌های فنی و مهندسی سازمان همیاری شهرداری‌های این استان تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به افق‌های پیش رو استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی باید از شعار به شعور تبدیل شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علیرضا رشیدیان در جریان بازدید از ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک با اشاره به جایگاه ویژه این سازمان در گسترش روابط کاری بین دستگاه‌های مختلف استان اظهارکرد: مسلما بحث زندگی اجتماعی و شهری برای شهروندان موضوع با اهمیتی است و ارتقای خدمت شهری مثل موضوعات پسماند، نورپردازی‌های شهری و مبلمان شهری از جمله ملزوماتی است که باید به آن توجهی ویژه شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی برای بروز و ظهور آخرین دستاوردها در زمینه‌های مدیریت شهری است، تصریح کرد: استان خراسان رضوی با دارا بودن بیش از 32 هزار مهندس و همچنین شرکت‌های متنوعی که در عرصه صدور خدمات فنی و مهندسی فعالیت می‌کنند، وضعیت بسیار خوبی را در ارائه خدمات نوین به هم استانی‌ها دارد.
استاندار خراسان رضوی همچنین از لزوم افزایش اختیارات به بخش خصوصی خبر داد و یادآور شد: استانداری خراسان رضوی نیز در این راستا گام بر می‌دارد و با حمایت از بخش خصوصی فعال طرح‌های مختلفی را در استان در حال انجام است.
رشیدیان متذکر شد: سازمان همیاری شهرداری‌های این استان به عنوان یک مجموعه پشتیبان می‌تواند نیازمندی‌های مهم شهرداری‌ها و دستگاه های مختلف را مرتفع کند.
گفتنی است؛ ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در آخرین روز از این نمایشگاه امروز از ساعت 16 تا 22 میزبان علاقه‌مندان و متخصصان حوزه مدیریت شهری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا