مشهد

استفاده از موتور برقی برای حمل بار به منظور کاهش آلودگی در مشهد مقدس

موتور برقی

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: استفاده از موتور برقی هوشمند برای حمل بار به منظور کاهش آلودگی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس حسین مختاری ظهر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: گام برداشتن به سوی اقتصاد مقاومتی در شهرها به راحتی انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید برای تغییر سیاست‌های جامعه مشارکت مردم نیز همراه با سازمان‌های مختلف باشد، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های عمومی مردم در شهرها می‌تواند نیروهای پراکنده را تجمیع کرده و به کمک مدیریت شهری بیاید.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد با اشاره به بند 16 سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: از این پس با متخلفان اضافه بار در مشهد برخورد جدی می‌شود زیرا این افراد سالیانه مبلغ هنگفتی را به زیرساخت‌های شهری خسارت وارد می‌کند.

مختاری با اشاره به نامگذاری شعار سال، بیان کرد: در همین راستا نوسازی ناوگان حمل و نقل بار برای کاهش مصرف سوخت و حفاظت از محیط زیست در دستور کار قرار داده شده است.

وی افزود: همچنین استفاده از موتورهای برقی بومی و خودروهای باری سبک نیز از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته تا بتوان از مشکلات موجود در محیط زیست کاست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − نه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا