مشهد

استقبال مناسب شرکت‌های تولیدی از نمایشگاه تولید ملی مشهد

ارکانی معاون استاندار خراسان رضوی

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس گفت: استقبال مناسبی از سمت شرکت‌های تولیدی از نمایشگاه تولید ملی در مشهد مقدس به عمل آمده است.

احسان ارکانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: این اقدام گامی کوچک برای حمایت از کالا و تولیدات ایرانی است که با نام خانواده ایرانی، خانه ایرانی و تولید ایرانی برگزار می‌شود و هدف  آن حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان کرد: کالای خواب، کالای ایرانی، صنایع دستی و سایر مواردی از این دست از جمله محصولاتی هستند که در نمایشگاه خانواده ایرانی، خانه ایرانی و تولید ایرانی نمایش داده شده و تعداد زیادی از شرکت‌های خراسان رضوی برای شرکت در آن داوطلب شده‌اند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس ادامه داد: البته در این نمایشگاه سعی بر این شده که انواع و اقسام کالاها به نمایش عموم گذاشته شده تا خریداران به راحتی ملزومات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

ارکانی با اشاره به مدت زمان در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه خاطرنشان کرد: هنوز رایزنی برای تعداد روزهای برگزاری این نمایشگاه ادامه داشته و امکان افزایش آن بسیار محتمل است.

وی تأکید کرد: هم اکنون ثبت نام برای غرفه‌های این نمایشگاه در حال انجام بوده و تا کنون استقبال مناسبی از آن توسط افرادی که قصد دارند غرفه داشته باشند به عمل آمده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + یک =

دکمه بازگشت به بالا