مشهد

استقبال هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری کلان‌شهرها از تهاتر زمین و پروانه با شهرداری مشهد

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های کلان اقتصادی شهرداری مشهد خبر داد:

استقبال هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری کلان‌شهرها از تهاتر زمین و پروانه با شهرداری مشهد

شهرداری مشهد با جذب سرمایه‌گذاران غیربومی باعث اشتغال بیشتر افراد و کم شدن بزه‌های اجتماعی می‌شود که این نیز در نوع خود بی‌نظیر است.
استقبال هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری کلان‌شهرها از تهاتر زمین و پروانه با شهرداری مشهد

مدیر سرمایه‌گذاری‌ها و مشارکت‌های کلان اقتصادی شهرداری مشهد از استقبال عمومی مجموعه هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری کلانشهرها درخصوص تهاتر زمین و پروانه با شهرداری مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رشید صحابی با اعلام این خبر تصریح کرد: معاونت اقتصادی شهرداری مشهد در حوزه ساختمان سازی، بنکداری ساختمان را ایجاد کرده است.
وی افزود: موضوع تهاتر زمین تنها در صنعت ساختمان نیست و در هر صنعت و کالایی یک صنف بنکداری وجود دارد که معاونت اقتصادی شهرداری مشهد نیز با توجه به این موضوع به بنکداری در حوزه ساختمان وارد شده است.
مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های کلان اقتصادی شهرداری مشهد ادامه داد: معاونت اقتصادی شهرداری مشهد با این استراتژی که محصولات سرمایه‌گذاری یا همان زمین را در مشهد، کیش، تهران و دیگر کلان‌شهرها خریداری نموده و به ازای آن، پروانه ساخت در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌دهد.
صحابی تهاتر زمین و پروانه با سایر شهرها را عامل جذب سرمایه‌های غیر بومی به مشهد دانست و اظهار کرد: با خرید زمین توسط معاونت به ازای پروانه ساخت، نه تنها سرمایه‌گذار از زمین بهره‌برداری کرده و باعث رونق آن منطقه می‌شود بلکه سود حاصل از آن را نیز در جای دیگری سرمایه‌گذاری خواهد کرد.
وی گفت: شهرداری مشهد با جذب سرمایه‌گذاران غیربومی باعث اشتغال بیشتر افراد و کم شدن بزه‌های اجتماعی می‌شود که این نیز در نوع خود بی‌نظیر است.
مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های کلان اقتصادی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه این طرح با استقبال عمومی مجموعه هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری در کلانشهرهای کشور مواجه شده است، بیان کرد: این طرح در شرایط رکود حاکم بر کشور نشان‌دهنده توانمندی شهرداری در زمینه جذب سرمایه‌های کلان برای توسعه اقتصادی مشهد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − سه =

دکمه بازگشت به بالا