مشهد

اسکان صدرصد دانشجویان دختر در خوابگاه‌های دانشگاه فردوسی مشهد

خوابگاه-دانشجویی-دختران۰۱
 
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد از اسکان صدرصدی دانشجویان دختر نوبت روزانه در خوابگاه‌های دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد.
کامران داوری در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان، با بیان اینکه اسکان دانشجویان جدیدالورود دانشگاه فردوسی مشهد در خوابگاه‌ از امروز آغاز خواهد شد، عنوان کرد: ما امسال تقریبا دانشجویان دختر در نوبت روزانه را صدردصد پوشش دادیم و دانشجویان پسر نیز تا ۸۰ درصد پوشش داده خواهند شد. 
وی افزود: ظرفیت خوابگاه‌های این دانشگاه ۵۰۰۰ نفر است؛ همچنین با توجه به ساخت خوابگاه جدید « فرهادی»، حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر به ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه اضافه خواهد شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه تعداد دانشجویان غیر بومی متقاضی خوابگاه در سال‌های مختلف نوسان دارد، اظهار کرد: خوابگاه‌هایی برای دانشجویان دختر در نوبت شبانه درنظر گرفته شده است که خارج از دانشگاه و زیر نظر بنیاد دانشگاهی است. یک خوابگاه نیز به کمک صندوق رفاه  اجاره و تجهیز خواهیم کرد که امیدواریم برای نیم‌سال دوم به بهره‌برداری برسد.
داوری یادآور شد: خوابگاه با عنوان «بقا» دانشگاه فردوسی که توسط مرحوم باقرزاده ساخته شده، دارای ۶۰ اتاق بوده و به دانشجویان متاهل اختصاص یافته است. همچنین خوابگاه‌هایی نیز از جانب بنیاد دانشگاه متاهلین را اسکان می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − نه =

دکمه بازگشت به بالا