دانش و فناوری

اضافه شدن قصه‌های اینستاگرام به سربرگ اکسپلور

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اینستاگرام

به‌نظر می‌رسد که اینستاگرام می‌خواهد قصه ‌های افرادی که آن‌ها را دنبال نمی‌کنید هم ببینید. به‌همین دلیل قصه‌ها را به سربرگ(Tab)  اکسپلورش اضافه کرده است

از اضافه شدن قابلیت قصه ها (Stories) به اینستاگرام زمان زیادی نمی‌گذرد، و اساسا کم و بیش شباهتش به قصه‌های اسنپ‌چت باعث شده که برخی افراد اینستاگرام را به تقلید از آن متهم کنند، اما بحث امروز ما این نیست. قصه ها را اکنون می‌توانید از افرادی که آنها را دنبال می‌کنید بالای فیدتان ببینید.

اما به‌نظر می‌رسد که اینستاگرام می‌خواهد این قابلیت را طوری تنظیم کند که شما بتوانید قصه ‌های افرادی که آن‌ها را دنبال نمی‌کنید هم ببینید. به‌همین دلیل قصه‌ها را به سربرگ(Tab)  اکسپلورش اضافه کرده است.  برگه‌ی اکسپلور جایی‌ست که می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای دیگر کاربران اینستاگرام را ببینید که بر اساس تشخیص برنامه ممکن است به دیدن‌شان علاقه‌مند باشید، و حالا قرار است میزبان قصه ها نیز باشد.

مدیر بخش مدیریت محصول اینستاگرام می‌گوید که چرا مردم از سربرگ اکسپلور استفاده می‌کنند: ” بعضی‌ها  آن را استفاده‌ی اصلی‌شان از اینستاگرام می‌دانند، بعضی‌ها نیز به چشم دسر به آن نگاه می‌کنند”. او همینطور این نکته را در مورد قصه‌های اینستاگرام اضافه می‌کند که “ما بسیار هیجان‌زده هستیم که می‌بینیم چطور قصه ها توانستند نظر کاربرها را، چه مردم عادی چه افراد مشهور و برندها به خود جلب کنند.”

در هر صورت اگر از قابلیت قصه‌های اینستاگرام لذت می‌برید، حدس ما این است که اضافه شدن این ویژگی به سربرگ اکسپلور می‌تواند برای شما جالب‌تر هم شود تا تصمیم بگیرید اکانت‌های جدید را دنبال کنید یا نه، بنابراین اگر تا الان امتحانش نکرده‌اید، سری به سربرگ اکسپلور بزنید.

 اخبار علمی – دیجی کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 15 =

دکمه بازگشت به بالا