مشهد

اطفای حریق در یک مجتمع در مشهد

 download (4)

 حریق در بالکن یک واحد اقامتی در ضلع شمالی خیابان امام رضا(ع) مشهد قبل از سرایت به سایر واحد ها و ایجاد خسارات مالی و جانی با تلاش آتشنشانان مشهدی در کمتر از دو دقیقه اطفا و مهار شد.
 
خبرگزاری مهر: حریق در بالکن یک واحد اقامتی در ضلع شمالی خیابان امام رضا(ع) مشهد قبل از سرایت به سایر واحد ها و ایجاد خسارات مالی و جانی با تلاش آتشنشانان مشهدی در کمتر از دو دقیقه اطفا و مهار شد.

متصاعد شدن دود سیاه و زبانه کشیدن شعله های آتش در بالکن یک واحد اقامتی سه طبقه ظهر امروز آتشنشانان ایستگاه های مجاور حرم رضوی را در کمترین زمان ممکن به محل حادثه کشاند.

در این عملیات که بیش از ۲۵ آتش نشان حضور داشتند حریق در حالیکه در حال سرایت به واحد های مجاور این مجتمع پذیرایی بود از دو طرف مهار و اطفا شد.

سرپرست ایستگاه شماره یک سازمان آتش نشانی مشهد در تشریح جزئیات این حادثه به خبرنگاران گفت: ظهر امروز با مشاهده دود و آتش از طبقه سوم یک مجموعه اقامتی سه طبقه واقع در ضلع شمالی خیابان امام رضا (ع)  و اعلام آن به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله ۲۵ آتش نشان از سه ایستگاه را به همراه هشت دستگاه خودرو اطفای حریق به محل حادثه اعزام کرد.

حسن نجمی اظهار کرد: کانون آتش سوزی قسمت بالکن این مجموعه اقامتی سه طبقه بود که با توجه به وجود اقلام قابل اشتعال نظیر پتو، ملحفه، تشک و بطری های پلاستیکی آتش به سرعت در حال سرایت بود.

وی گفت: با توجه به دود گرفتگی در طبقه سوم این مجتمع گروه های اعزامی به محل حادثه بی درنگ به ۲ گروه تقسیم شده و یک گروه نسبت به اطفای حریق  و گروه دوم عملیات تهویه دود را انجام دادند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه طبقه دچار حریق و دود گرفتگی خالی از سکنه بود بیان کرد: اطفای حریق مذکور در کمتر از دو دقیقه توسط آتش نشانان انجام پذیرفت.

نجمی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات و خسارات جانی در بر نداشت و تنها موجب بروز خسارات مالی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 17 =

دکمه بازگشت به بالا