مشهد

اطلاع‌رسانی لحظه‌ای به والدین از مسیرهای حرکت دانش آموزان مشهدی

در حال حاضر ۵۰۰ سرویس مدرسه، تحت نظارت این شرکت‌ها و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشغول فعالیت هستند که با ثبت اطلاعات آنها ارتقای سطح خدمات و ایمنی به دانش‌آموزان حاصل خواهد شد.
اطلاع‌رسانی لحظه‌ای به والدین از مسیرهای حرکت دانش آموزان مشهدی

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از آغاز ثبت‌نام اطلاعات سرویس‌های مدارس جهت سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: با ساماندهی اطلاعات سرویس‌های مدارس، اطلاع‌رسانی لحظه‌ای به والدین از مسیرهای حرکت دانش آموزان صورت می‌گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدجواد رجائیان عنوان کرد: با طراحی، تولید و پیاده‌سازی سامانه جامع تاکسیرانی، ۳ دوره آموزشی برای بیش از ۴۰ شرکت دارای صلاحیت ساماندهی سرویس‌های مدارس برگزار شد.
وی با بیان اینکه ثبت‌نام اطلاعات سرویس‌های مدارس جهت سال تحصیلی آینده آغاز شده است، ادامه داد: با طراحی و پیاده‌سازی این سامانه، این امکان فراهم شد تا با ثبت اطلاعات سرویس‌های مدارس چون اطلاعات دانش‌آموزان، مدارس، رانندگان و خودروها، بستر اطلاعاتی و تصمیم‌گیری مناسب برای ساماندهی، برنامه‌ریزی و نظارت این سرویس‌ها فراهم شود.
مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد افزود: با بهره‌گیری از این سامانه ضمن امکان ساماندهی خطوط بر اساس داده‌های ثبت شده، اطلاع‌رسانی لحظه‌ای به والدین از مسیر حرکت سرویس، مکانیزه کردن روند تخصیص رانندگان، نظارت دقیق بر امور ایمنی شامل معاینه فنی خودروها و در نهایت گزارشات مفیدی جهت بهبود مستمر برنامه‌ریزی این سرویس‌ها قابل استخراج است.
رجائیان در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۵۰۰ سرویس مدرسه، تحت نظارت این شرکت‌ها و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشغول فعالیت هستند که با ثبت اطلاعات آنها ارتقای سطح خدمات و ایمنی به دانش‌آموزان حاصل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا