ورزش

اظهارات گل‌محمدی درباره علت جدایش از ذوب‌آهن

 

  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,گل‌محمدی

سرمربی جدا شده تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید که پس از جدایی از این تیم نمی‌خواهد صحبت‌هایی مطرح کند که در تیم حاشیه ایجاد شود. 

به گزارش تسنیم، یحیی گل‌محمدی در خصوص جدایی‌اش از ذوب‌آهن پس از توافق با مسئولان این باشگاه اظهار داشت: شرایط برای ادامه کار مهیا نبود، اما من روزهای بسیار خوب و خاطره‌انگیزی در ذوب‌آهن داشتم که هیچ‌وقت آنها را فراموش نمی‌کنم.

وی افزود: زمانی که هدایت تیم ذوب‌آهن را بر عهده گرفتم، این تیم در خطر سقوط قرار داشت و چند فصل متوالی نتیجه نمی‌گرفت، اما با همکاری خوبی که بین هیئت مدیره باشگاه، مدیرعامل، رسانه‌ها، همکاران خودم در کادرفنی و بازیکنان با غیرت ذوب‌آهن به وجود آمد، توانستیم دو قهرمانی برای این تیم در جام حذفی به‌دست بیاوریم. ضمن اینکه در لیگ هم نتایج بسیار خوبی گرفتیم و در چند بازی مقابل پرسپولیس و استقلال پیروز شدیم. حتی دربی اصفهان را هم بردیم.

سرمربی جدا شده تیم فوتبال ذوب‌آهن برای این باشگاه آرزوی موفقیت کرد و گفت: من به‌صورت توافقی از ذوب‌آهن جدا شدم و واقعاً با این شرایط ادامه همکاری مهیا نبود. البته نمی‌خواهم اختلافات درون خانوادگی را رسانه‌ای کنم و منکر این هم نمی‌شوم که سؤتفاهماتی بین من و مدیریت باشگاه وجود داشت. من دو سال با مدیریت باشگاه ذوب‌آهن کار کردم و روزهای خوبی با هم داشتیم. بیشتر مشکلاتی که وجود داشت، ریشه در مشکلات مالی و یکسری مسائل دیگر داشت که آنها را کتمان نمی‌کنم.

گل‌محمدی ادامه داد: نمی‌خواهم با مطرح کردن برخی حرف‌ها برای ذوب‌آهن حاشیه درست کنم. من این باشگاه را دوست دارم و برای این باشگاه آرزوی سربلندی دارم. از تمام پرسنل این باشگاه تشکر کرده و برای آنها و سعید آذری نیز آرزوی موفقیت می‌کنم. تشکری هم از هواداران واقعی باشگاه دارم که در این دو سال حمایت کردند. از بازیکنان با غیرت تیمم هم تشکر می‌کنم.

وی در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت: ما در این باشگاه جوان‌گرایی کرده و بازیکنانی را از لیگ دسته اول آوردیم که در لیگ برتر پدیده شدند. بازیکنانی هم در تیم بودند که قبل از آمدن من فیکس نبودند، اما اکنون ملی‌پوش شده‌اند. کارنامه من در ذوب‌آهن کاملاً مشخص است. به‌هر حال هر آمدنی، رفتنی دارد و من هم باید بالاخره از ذوب‌آهن جدا می‌شدم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 13 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا