خراسان

اعتماد نابجا در نیشابور دردسر ساز شد

فردی که با سوء استفاده از اعتماد دوستش اقدام به برداشت غیر مجاز کرده بود شناسایی و دستگیر شد .

اعتماد نابجا در نیشابور دردسر ساز شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: با ارائه مرجوعه قضائی از سوی مردی جوان مبنی بر برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب وی، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهم سریالی از طریق رمز دوم کارت عابربانک شاکی پرونده اقدام به برداشت غیرمجاز و پرداخت اینترنتی قبوض می کرده است.

سرهنگ بیات مختاری گفت : کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات فنی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

وی گفت : متهم ۲۳ ساله که دوست مالباخته است در مواجهه با مستندات پلیس به بزه انتسابی و برداشت غیر مجاز یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال از حساب دوستش به صورت اینترنتی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم به مقام قضائی از شهروندان خواست: کارت عابر بانک و رمز عبور آن را به هیچ وجه در اختیار کسی نگذارید تا زمینه ارتکاب به جرم برای کسی فراهم نشود و برای امنیت بیشتر، رمز کارت بانکی خود را به صورت دوره ای تغییر دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا