خراسان

اعزام ۱۱ هزار نفر از خراسان رضوی به حج تمتع

اعزام 11 هزار نفر از خراسان رضوی به حج تمتع

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار، رضا درگاهی عصر امروز در حاشیه همایش توجیهی حج تمتع زائران شهرستان‌های سبزوار اظهار داشت: امسال بیش از ۱۱ هزار نفر از خراسان رضوی به عنوان زائر و خادم در قالب ۷۹ کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

درگاهی افزود: سهمیه اعزام زائران خراسان رضوی در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به دفاتر حج بیان کرد: ۲۹۰ دفتر حج و زیارت در خراسان رضوی وجود دارد که خدمات زیارتی به تمامی زائران عتبات عالیات و حج تمع ارائه می شود و شکر خدا در سطح استان خراسان رضوی کمبودی در خصوص تعداد دفاتر حج و زیارت در نداریم و می توانند خدمات ارزنده‌ای  به زائران ارائه شود.

درگاهی ادامه داد:جلسه توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در مراحل پایانی است و مقدمات اعزام زائران با آمادگی کامل به این سفر معنوی انجام شده است.

معاون سازمان حج و زیارت خراسان رضوی در زمینه اعزام زائران اظهار کرد:زائران خراسان رضوی از ۲۸ تیرماه سال جاری از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به سمت مدینه منوره اعزام می‌شوند و اعزام زائران تا ۲۰ مرداد سال جاری ادامه دارد.

وی در پایان گفت: زائران عتبات عالیات باید از طریق دفاتر حج و زیارت به سفر عتبات عالیات مشرف شوند و از مراجعه به مراکز فاقد مجوز سازمان حج و زیارت جدا خودداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا