ورزش

اعلام آمادگی برای بازسازی مجموعه ورزشی تختی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی باشگاه آسمان مشهد، مختارزاده از آمادگی برای ترمیم و بازسازی مجموعه ورزشی تختی مشهد خبر داد و گفت: مجموعه ورزشی تختی برای همه علاقه‌مندان فوتبالی یک نوستالژی محسوب می‌شود و سال‌های متمادی بازی‌های ابومسلم و پیام را در این ورزشگاه تماشا کردیم، حالا به‌عنوان یک بخش خصوصی قصدمان این است تا به فوتبال شهر مشهد و جوانان با استعداد کمک کنیم، برای همین این آمادگی را هم داریم تا در صورت قرارداد بلندمدت، مجموعه تختی را ترمیم و بازسازی کنیم. 

مدیرعامل باشگاه آسمان مشهد اضافه کرد: اگر به‌صورت قرارداد بلندمدت این مجموعه را در اختیار ما بگذارند، حتما آن را احیا می‌کنیم تا همه تیم‌های ورزشی از ظرفیت‌های آن استفاده کنند، حتی این آمادگی را داریم که به صورت مشارکتی با اداره کل ورزش و جوانان استان این کار را انجام دهیم.

وی درباره هدفشان از تیم داری در لیگ دسته سه کشور، اظهار کرد: خلأیی در فوتبال استان بین لیگ برتر تا لیگ‌های پایین‌تر وجود دارد و آن این که در لیگ‌های دسته یک و دو هیچ نماینده‌ای نداریم تا بازیکنان خراسانی بیشتر دیده شوند، ما این شرایط را داشتیم که در لیگ‌های بالاتر یعنی در لیگ یک و دو تیم داری کنیم، اما ترجیح دادیم کارمان را از لیگ دسته سه کشور شروع کنیم تا  زیرساخت‌های باشگاه مستحکم‌تر شود و با تجربه بیشتر به کارمان ادامه دهیم.

مختارزاده درباره حمایت‌ها از بخش خصوصی که در ورزش هزینه می‌کنند، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی بدون هیچ چشم داشتی در ورزش هزینه می‌کند تا جوانان راحت‌تر بتوانند به آرزو و رؤیاهایشان برسند.

مدیرعامل باشگاه آسمان مشهد افزود: خراسان رضوی امسال ۴ نماینده در لیگ دسته سه کشور دارد که هر کدام از تیم‌ها به صورت جداگانه در فوتبال این شهر هزینه می‌کنند که ارزشمند است، اما در مقابل انتظار داریم که مسئولان مربوطه ورزشی از بخش خصوصی حمایت کند تا با انگیزه بیشتری به تیم‌داری ادامه دهند.

وی یادآور شد: به عنوان مثال بازی‌های لیگ دسته سه در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) قرار است، برگزار شود که سال گذشته با یک سری مشکلات رو به‌رو بودیم، چرا باید بین تیم‌های ورزشی در رده‌های مختلف فرق گذاشته شود، جوانانی که در لیگ دسته سه کشور بازی می‌کنند، جزئی از آینده فوتبال استان هستند که باید به آن‌ها هم توجه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا