مشهد

اعلام زمان پخش برنامه تبلیغات نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری در صداوسیمای خراسان رضوی

زمان پخش برنامه تبلیغات نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از صدا و سیمای خراسان رضوی با برگزاری مراسم قرعه کشی مشخص شد.

خبرگزاری فارس: اعلام زمان پخش برنامه تبلیغات نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری در صداوسیمای خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در این مراسم که با حضور نمایندگان نامزدهای انتخاباتی، مدیر کل امور سیاسی استانداری خراسان رضوی، قائم مقام دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان و نماینده رئیس کل دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: مظهر حماسه سیاسی در نظام جمهوری اسلامی ایران، انتخابات است.

نصرپور با اشاره به اینکه در کشورهای غربی درصد مشارکت مردم در انتخابات حدود 50 درصد است، افزود: به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه، مشارکت مردم در انتخابات به‌طور مستقیم و به طور میانگین بیش از 60 درصد از جمعیت کل کشور است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با تأکید بر اهمیت برگزاری انتخابات در این دوره به واسطه همزمانی دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس خبرگان رهبری خط آینده نظام را مشخص می‌کند و امیدواریم با رعایت قوانین و ضوابط انتخاباتی شاهد خلق حماسه‌ای بزرگ در کشور باشیم.

وی بایدها و نبایدهای محتوایی برنامه‌ها را بر مبنای دستورالعمل مصوب و ابلاغی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را نیز تبیین کرد و افزود: در نظر گرفتن شرایط یکسان و ثابت استودیویی و فنی، عدم پخش برنامه‌ها در روزهای تعطیل از جمله دستورالعمل اجرایی در ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی است و برنامه نامزدها پس از پخش از صدا و سیمای استانی در سایت اینترنتی صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی بار گذاری و قابل مشاهده خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی اضافه کرد: پخش برنامه‌های تبلیغاتی از رسانه استانی از شنبه 24 بهمن ماه آغاز می‌شود و تا پنج اسفند ادامه می‌یابد.

گفتنی است؛ جدول زمانی پخش برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از صدا و سیمای خراسان رضوی در سایت صدا و سیمای استان قابل مشاهده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − نه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا