مشهد

افزایش ساعات استفاده از قطار شهری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

 download (1)

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از افزایش ساعات و کاهش سرفاصله زمانی قطار شهری در ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از افزایش ساعات و کاهش سرفاصله زمانی قطار شهری در ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

قاسم طاهری‌ ، افزود: سرویس دهی قطار شهری در روز پنج شنبه (سی‌ام مهرماه) مصادف با شب تاسوعا از ساعت 6صبح آغاز و تا ساعت 23 شب با سرفاصله زمانی 4:30 ، 5 ، 5:30 و 6 دقیقه و در روز جمعه (یکم آبان‌ماه) مصادف با تاسوعای حسینی از ساعت 7 صبح آغاز و تا ساعت 23 شب با سرفاصله زمانی 6 ، 8 و 10 دقیقه و همچنین در روز شنبه (2 آبان‌ماه) مصادف با عاشورای حسینی از ساعت 7 صبح آغاز و تا ساعت 23 شب با سرفاصله زمانی 6 ، 8 و 10 دقیقه انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به پیش بینی حضور خیل عظیم عزاداران حسینی به منظور بهره‌مندی از برنامه های حرم مطهر و همچنین هیئت‌های مذهبی سطح شهر، شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد برای جابه‌جایی آسان و همراه با آرامش مسافران، آمادگی کامل دارد.

قاسم طاهری افزود: با توجه به حضور هیئت‌های مذهبی از سراسر کشور در این ایام و استفاده آنان از قطار شهری به منظور تردد به اطلاع می‌رساند ورود ادوات عزاداری حجیم از قبیل طبل، علم، پلاکارد، سیستم‌های صوتی و… به داخل ایستگاه‌ها و واگن های قطار شهری ممنوع است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا