مشهد

افزایش ساعات خدمت‌رسانی قطار شهری مشهد همزمان با میلاد امام رضا(ع)

قاسم طاهری

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از افزایش ساعات بهره‌برداری و کاهش سرفاصله زمانی قطار شهری در شب میلاد و برنامه استقبال از زائرین و مجاورین در صبح میلاد امام رضا(ع) خبر داد.

قاسم طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: با توجه به تقاضای شهروندان و در راستای رفاه حال آن‌ها سرویس‌دهی قطار شهری در روز شنبه 23 مرداد مصادف با شب میلاد امام رضا(ع)  از ساعت 6 صبح آغاز و با یکساعت افزایش سرویس‌دهی در پایان شب تا ساعت 23 صورت می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی حضور خیل عظیم زائرین و مجاورین به‌منظور بهره‌مندی از برنامه‌های حرم مطهر، تعداد 380 اعزام مسافری با میانگین سرفاصله زمانی 5 دقیقه در نظر گرفته شده و به منظور جابه جایی آسان همراه با آرامش مسافرین این سامانه حمل و نقلی آمادگی کامل داریم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد در زمینه برنامه‌های استقبال از زائرین و مجاورین حضرت رضا(ع) در صبح روز میلاد نیز افزود: استقبال از زائران و مجاوران با اهدای 4000 بسته نبات متبرک توسط خادمین حرم مطهر، اهداء 300 شاخه گل و توزیع شیرینی با حضور مسئولان شهری از برنامه‌های این روز است.

وی گفت: آذین‌بندی و ریسه بندی ایستگاه‌ها، شست‌وشو و نظافت 60 دستگاه ناوگان موجود، اجرای 100 سرود مذهبی در ایستگاه‌ها، اجرای 200 تئاتر و اجرای نمایش‌های مترویی در ایستگاه‌ها، نصب بیش از 100 بنر تبریک سال نو در جلوی قطارها و در تمامی ایستگاه‌ها وغیره از سایر برنامه‌های این شرکت در این ایام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 10 =

دکمه بازگشت به بالا