مشهد

افزایش ظرفیت قطارهای ورودی به مشهد تا روزانه ۴۸ هزار نفر

ضیائی مهر

مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی گفت: از ابتدای تابستان تعداد قطارهای وارد شده به مشهد افزایش داشته و به روزانه حدود ۴۸ هزار نفر رسیده است.

محمدهادی ضیایی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: افزایش تعداد قطارها تا این ظرفیت با انجام محاسبات کارشناسی انجام شده و بنابراین در دوران‌های پیک نیازی به قرار دادن قطارهای اضطراری وجود ندارد.

وی ادامه داد: بنابراین در دوران دهه کرامت و مناسبت‌های دیگر مشکلی برای ورود مسافر با قطار به مشهدمقدس به وجود نیامده و در این حوزه نهایت دقت در خدمات‌رسانی انجام شده و تا کنون مسئله‌ای در حوزه نبود خدمات رسانی قطارها گزارش نشده است.

مدیرکل راه‌آهن خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: اخیراً تعداد سکوهای قطار مشهد از 6 عدد به 11 عددد افزایش یافته و این موضوع سبب شده که ظرفیت جابه‎جایی مسافر و خدمات رسانی به آنها بهبود پیدا کند.

ضیایی‌مهر تصریح کرد: همچنین اقداماتی سیستماتیکی از ایستگاه مشهد تا ایستگاه سلام در حال انجام است که ظرفیت جابه‌جایی مسافر را تا 4 برابر افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به تراکم تعداد مسافران در ایام دهه کرامت اظهار داشت: در این دهه در حدود 500 هزار نفر به مشهد مقدس توسط قطار سفر کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا