مشهد

افزایش قیمت نان در مشهد هنوز ابلاغ نشده است

نانوایی
مشهد-رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: افزایش قیمت نان در مشهد هنوز به اتاق اصناف اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، افزایش قیمت نان چند روزی است که به یکی از مهم ترین خبرهای کشور تبدیل شده و اظهار نظرهای مختلفی را به دنبال داشته است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران چندی پیش اعلام کرده بود افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان مربوط به شهر تهران است و ارتباطی  به سراسر کشور ندارد.

همچنین رئیس اتاق اصناف کشور نیز در حاشیه دهمین اجلاسیه دوره ششم اتاق اصناف ایران در جمع خبرنگاران از موافقت ستاد تنظیم بازار با افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان خبر داده و گفته بود: پیشنهاد نانوایان افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان بود که بر این اساس، با افزایش نرخ به میزان ۱۵ درصد به شرط افزایش کیفیت موافقت شده است.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: به عنوان رئیس اتاق اصناف ایران شخصا با افزایش قیمت نان به صورت صد در صدی مخالف هستم و معتقدم که نان باید تک نرخی باشد.

حالا به نظر می رسد موجب افزایش قیمت نان به شهرستان ها نیز رسیده و بزودی باید شاهد افزایش بهای نان در مشهد نیز بود. 

ابلاغ افزایش قیمت نداشته ایم

در همین رابطه رئیس اتاق اصناف مشهد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص افزایش قیمت نان در مشهد گفت: افزایش ها باید طبق مصوبه و به صورت قانونی انجام شود.

محمود بنانژاد تاکید کرد: هنوز ابلاغیه ای در خصوص افزایش قیمت نان به اتاق اصناف مشهد اعلام نشده است و بنابراین تغییر قیمتی نداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + چهار =

دکمه بازگشت به بالا