مشهد

افزایش ۵ ساعته سرویس‌دهی خط یک قطار شهری در لیالی قدر

پیشنهاد ما به شهروندان این است که برای حضور در حرم مطهر حتی الامکان از خط یک قطار شهری مشهد استفاده نمایند تا شاهد ترافیک کمتری در هسته مرکزی شهر باشیم و از طرفی شهروندان با سرعت و در زمان کمتری به مقصد خود انتقال یابند.
افزایش 5 ساعته سرویس‌دهی خط یک قطار شهری در لیالی قدر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: در لیالی قدر سرویس‌دهی در خط یک قطار شهری با افزایش ۵ ساعته تا ۳ بامداد روز بعد ادامه خواهد یافت.
قاسم طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد در ارتباط با اقدامات این شرکت در لیالی قدر اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی حضور خیل عظیم عزاداران به منظور بهره‌مندی از برنامه‌های حرم مطهر و همچنین هیئات مذهبی سطح شهر ساعات سرویس‌دهی قطار شهری در لیالی قدر افزایش یافته است.
وی افزود: بر این اساس روز سرویس‌دهی در روزهای سه‌شنبه ۲۳ خرداد مصادف با شب نوزدهم، پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ماه جاری مصادف با شب بیست و یکم و ‌شنبه ۲۷ خرداد مصادف با شب بیست و سوم ماه رمضان ساعت بهره‌برداری از ۶ صبح الی ۳ بامداد روز بعد خواهد بود که تعداد ۳۹۰ اعزام مسافری با سرفاصله زمانی میانگین ۵ دقیقه در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد بیان کرد: پیشنهاد ما به شهروندان این است که برای حضور در حرم مطهر حتی الامکان از خط یک قطار شهری مشهد استفاده نمایند تا شاهد ترافیک کمتری در هسته مرکزی شهر باشیم و از طرفی شهروندان با سرعت و در زمان کمتری به مقصد خود انتقال یابند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + هجده =

دکمه بازگشت به بالا