مشهد

اقدامات مناسبی در زمینه رفع تصرفات ارتفاعات جنوب مشهد صورت گرفته است

آیت الله علم الهدی

امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که در زمینه رفع تصرفات در ارتفاعات جنوب مشهد و حاشیه کشف روز انجام شده از تمامی دستگاه‌های ذی ربط خواست تا در جهت زیباسازی و ساماندهی این مناطق به نحو مطلوب و با جدیت اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، آیت الله سید احمد علم الهدی  ظهر امروز در دیدار با رئیس شورای قضایی خراسان رضوی ضمن تقدیر از اقدامات مؤثر دستگاه قضایی در راستای انجام وظایف قانونی و مبارزه با مفاسد؛ خواستار استمرار این حرکت در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و خواسته‌های مردم شد.

آیت الله علم الهدی اقدامات دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان را به ویژه در زمینه برخورد با جرایم خاص قابل توجه دانست و افزود: حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با قانون شکنان و افرادی که مخل آسایش و آرامش عمومی هستند از خواسته‌های بحق مردم است که باید محقق شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شأن دستگاه قضایی بسیار بالا است و از این مجموعه خدوم انتظار می رود تا با تمام توان با جرایم و مفاسد اجتماعی و اقتصادی برخورد کند.

آیت الله علم الهدی با اعلام حمایت از اقدامات مجموعه قضایی افزود: به عنوان خادم مردم از هرگونه اقدامی که در جهت احقاق حقوق مردم و مبارزه با مفاسد اجتماعی و اقتصادی در چهارچوب شرع و قانون صورت بپذیرد قاطعانه حمایت خواهم کرد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که در زمینه رفع تصرفات در ارتفاعات جنوب مشهد و حاشیه کشف روز انجام شده از تمامی دستگاههای ذی ربط خواست تا در جهت زیباسازی و ساماندهی این مناطق به نحو مطلوب و با جدیت اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا