ورزش

المپیاد ورزشی خواهران سراسر کشور به میزبانی مشهد برگزار می‌شود

المپیاد بانوان

مدیر ورزش خواهران سپاه امام رضا(ع) گفت: المپیاد ورزشی خواهران سراسر کشور به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

صدیقه سویزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: المپیاد ورزشی خواهران سراسر کشور به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

مدیر ورزش خواهران سپاه امام رضا(ع) افزود: سیزدهم شهریور ماه افتتاحیه مسابقات در مجموعه ورزشی شهید بهشتی و سالن‌های مختلف ورزشی اجرا می‌شود.این سری از مسابقات تا چهارشنبه هفته جاری با حضور جمعی از ورزشکاران سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

سویزی با اشاره به فعالیت شرکت کنندگان در رشته‌های مختلف اعم از تیراندازی، دو و میدانی، تیرو کمان، جودو، تکواندو و کاراته گفت: در رده سنی نوجوانان و جوانان از ۱۴ تا ۱۸ سال در این المپیاد شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به چهارمین دوره جشنواره المپیاد ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی بسیج خواهران افزود: خراسان رضوی در رشته‌های مختلف و متنوع ورزشکاران مقام آور داشته است. پایگاه استعدایابی جودو خراسان رضوی مقام سومی تیمی و اول انفرادی را در این سری از مسابقات داشته است.

وی با اعلام حضور شرکت کنندگان از تمامی استان‌ها افزود: از خراسان رضوی افرادی که در مسابقات انتخابی دارای مقام بوده‌اند به صورت تیمی در این مصاف ورزشی کشوری شرکت می‌کنند. قهرمانان در سطح باشگاه‌های مقاومت فعالیت ورزشی و حرفه‌ای را ادامه می‌دهند.

 ۱۴۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا