مشهد

الیت به سود ۴۰۰ میلیون تومانی رسیده است/ با خصوصی‌سازی مخالفیم

ir.fatap.eliteit2

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت گفت: به علت اینکه خصوصی‌سازی این شرکت دردسر و مشکلات زیادی دارد با خصوصی‌سازی آن مخالفیم.
به گزارش ایسناسیدحسین هاشم‌زادگان امروز ۱۹ اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در مجتمع ساپکو برگزار شد، اظهار کرد: شورای شهر مشهد اصرار بر خصوصی‌سازی شرکت الیت دارد، اما به علت تجربه قبلی با خصوصی‌سازی مخالفیم چون دردسر و مشکلات زیادی دارد.
وی گفت: شرکت الیت سال گذشته بعد از مدت‌ها به سوددهی رسید و این میزان سود حدودا ۴۰۰ میلیون تومان تخمین زده شد.
هاشم‌زادگان خاطرنشان کرد: بودجه الیت سالانه ۱۶ میلیارد تومان است و موجب اشتغال به کار ۶۷۴ نفر شده است.
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت با بیان اینکه تا پایان شورای چهارم هیچ افزایش تعرفه‌ای در شرکت الیت اتفاق نمی‌افتد، تصریح کرد: در حال حاضر ۹۶ معبر با فضای ۲۳ هزار پارک حاشیه‌ای فعال است همچنین ۱۰ هزار فضای پارک غیر حاشیه‌ای نیز فعالیت می‌کند.
وی عنوان کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب در پارک ماشین‌ها به ۱۴ هزار فضای پارک دیگر نیاز داریم.
هاشم‌زادگان در خصوص شهروندانی که بیشترین بدهی را به شرکت الیت دارند، افزود:۳۰۰ خودرو بالای یک میلیون تومان بدهی دارند همچنین خودرویی با ۱۶ میلیون تومان بیشترین بدهی را به شرکت الیت داشته است.
مدیرعامل ترافیک هوشمند شرکت الیت با بیان اینکه برای افرادی که بدهی‌های بالا دارند به زودی احضاریه صادر می‌شود، گفت: در حال حاضر ۵۰ هزار متخلف در شرکت الیت شناسایی شده است و عموم افرادی که در الیت متخلفند در زمینه راهنمایی و رانندگی نیز تخلف دارند.
وی در خصوص میزان درآمد شرکت الیت در سال جاری، اضافه کرد: این میزان درآمدها باید توسط حسابرس شرکت تعیین شود و بعد به تایید شورای شهر مشهد برسد در نتیجه می‌توانیم در آینده این درآمد را بیان کنیم.
هاشم‌زادگان با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی در زمینه شرکت الیت ضعیف بوده است، خاطرنشان کرد: اعلام می‌کنیم که در شرکت الیت به دنبال پول نیستیم و تنها می‌خواهیم پارک‌های حاشیه‌ای را ساماندهی کنیم زیرا معبر جای توقف طولانی‌مدت نیست.
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت اظهار کرد: طرح پارک هوشمند الیت در ظاهر موجب ایجاد برخی نارضایتی‌ها شده است به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا نظرسنجی از مردم و شهروندان انجام شود به همین دلیل روابط عمومی شهرداری مشهد این نظرسنجی را انجام دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا