خراسان

امدادرسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۴ حادثه واژگونی خودرو

یک روز با اکیپ امداد جاده ای هلال احمر - مازندران

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی به ۴ حادثه واژگونی خودرو طی ۴ ساعت اخیر خبر داد.

اسماعیل بهمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس از وقوع 4 حادثه واژگونی در خراسان رضوی در 4 ساعت اخیر خبر داد.

وی اظهار داشت: نخستین حادثه در ساعت 9:42  امروز یک دستگاه خودروی پراید  در کیلومتر 40 محور تربت جام-فریمان به علت سرعت بالا واژگون شد.

بهمن آبادی افزود: در ساعت 9:43 شاهدان عینی با سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر تماس گرفتند و در مدت زمان 7 دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و اقدامات درمانی را در مدت زمان 50 دقیقه انجام دادند و این عملیات در ساعت 10:50 به پایان رسید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تعداد مصدومان این سانحه را 6 نفر اعلام کرد و گفت: 5 نفر از مصدومان این حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 و یک نفر دیگر نیز توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به بیمارستان سجادیه تربت جام منتقل شدند.

بهمن‌آبادی درباره دومین حادثه که در محور خواف-رشتخوار به وقوع پیوست، گفت: در ساعت 10:55  امروز یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه موتور سیکلت در کیلومتر 40 محور خواف-رشتخوار به علت برخورد کرد.

وی افزود: در ساعت 11:03 شاهدان عینی با سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر تماس گرفتند و در مدت زمان 7 دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و اقدامات درمانی را در مدت زمان یک ساعت و 50 دقیقه انجام دادند و این عملیات در ساعت 13 به پایان رسید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تعداد مصدومان این سانحه را 2 نفر اعلام کرد و گفت: مصدومان این حادثه توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به بیمارستان 22 بهمن خواف منتقل شدند.

بهمن‌آبادی واژگونی سواری سمند به علت ترکیدگی لاستیک در محور درگز-قوچان را به عنوان سومین حادثه ذکر کرد و گفت: در ساعت 13:25  امروز یک دستگاه خودروی سمند در کیلومتر 80 محور درگز-قوچان به علت ترکیدگی لاستیک واژگون شد.

وی افزود: در ساعت 13:30 شاهدان عینی با سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر تماس گرفتند و در مدت زمان 5 دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و اقدامات درمانی را در مدت زمان یک ساعت و 25 دقیقه انجام دادند و این عملیات در ساعت 14 به پایان رسید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تعداد مصدومان این سانحه را 2 نفر اعلام کرد و گفت: مصدومان این حادثه توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی مورد مداوا قرار گرفتند که یکی از آنها به صورت سرپایی مداوا شد ودیگری پس از مداوای اولیه توسط نیروهای اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شد.

بهمن‌آبادی چهارمین حادثه را واژگونی یک دستگاه خودرو ال90 در ساعت 12:40 اعلام کرد وگفت: این سانحه در کیلومتر 35 محور بجستان- فیض‌آباد رخ داد و نیروهای عملیاتی و امدادی در ساعت 12:45 و بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل اعزام شدند و در ساعت 12:58 در محل حاضر شدند.

وی تعداد نیروهای عملیاتی امدادی اعزامی به وحل حادثه مذکور را 3 نفر اعلام کرد و افزود: تعداد مصدومان 4 نفر بوده که یک نفر از آن‌ها توسط جمعیت هلال احمر و یک نفر نیز با کمک اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند و 2 مصدوم دیگر نیز به‌صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند و این عملیات پس از گذشت در ساعت 13:40 به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا