ورزش

امیدوارم بتوانیم پدیده لیگ برتر باشیم/ قرعه خوبی داشتیم

دیدار تیم های فوتبال سیاه جامگان و فولاد خوزستان

مربی تیم مشهد گفت: امسال سال خوبی برای تیم مشهد است و امیدواریم بتوانیم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم و پدیده لیگ برتر باشیم.

عباس دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: اردوی خوبی در ترکیه برگزار کردیم و به لحاظ آب و هوایی و ارتفاع  تمرینات و بدن سازی خوبی داشتیم.

وی افزود: در این اردوی 8 روزه با دو تیم سوکو غنا و لوکوموتیو بلغارستان بازی  داشتیم، شرایط بدنی بازیکنان با توجه به اینکه دو هفته بیشتر تا شروع لیگ باقی نمانده بسیارمناسب است.

دهقانی تصریح کرد: تا روز یکشنبه بازیکنان استراحت دارند و از روز دوشنبه در ورزشگاه کارگران تمریناتمان را از سر خواهیم گرفت، خوشبختانه قرعه خوبی داشتیم و چهار بازی اول فصل را در مشهد میزبان هستیم البته دربی مشهد را پدیده میزبان است.

مربی تیم مشهد عنوان کرد: بعد از بازی چهارم طبق برنامه لیگ 20روزی به‌دلیل بازی‌های تیم ملی لیگ تعطیل است اما بعد از ان با فولاد گستر بازی داریم.

وی درباره دربی مشهد اظهار داشت: بازی در مقابل پدیده همانند سایر بازی‌هاست درست که حساسیت بازی زیاد، اما به دلیل ارتباط خوبی که مهاجری و کاظمی و همینطور بازیکنان با هم دارند این حساسیت شاید خیلی زیاد نباشد ضمن اینکه دوتیم برای سه امتیاز تلاش می‌کنند و به نظرمن دربی حساسیت زیادی ندارد و تنها میدان رقابت است.

دهقانی افزود: فرهاد کاظمی در تیم بستن از بهترین‌های ایران است و همیشه بازیکنان جوان، مستعد و آینده داری را به فوتبال معرفی می‌کند.، در تمرینات نیز به نکات ریز توجه زیادی دارد و تیم ما در فاصله چند هفته توانسته است به شرایط خوبی دست پیدا کند.

مربی تیم مشهد گفت: امسال بازیکنان خوبی مانند نور محمدی، خانزاده به کمک تیم آمدند و در کنار بازیکنان باتجربه ای مانند  ناصری، شربتی، حسینی، علی عسگر می‌توانند به تیم و بازیکنان جوان آن کمک کنند. امسال سال خوبی برای تیم مشهد است و امیدواریم بتوانیم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم و پدیده لیگ برتر باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + شش =

دکمه بازگشت به بالا