ورزش

امیدوارم کادر فنی سیاه‌جامگان دیگر تغییر نکند

کاپیتان تیم سیاه‌جامگان با بیان اینکه امیدوارم کاظمی آخرین تغییر در کادر فنی سیاه‌جامگان باشد، گفت: فرهاد کاظمی استاد کار در شرایط سخت و بحرانی است.
خبرگزاری فارس: امیدوارم کادر فنی سیاه‌جامگان دیگر تغییر نکند/ کاظمی استاد کار در شرایط بحرانی است

 

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: نخستین جلسه تمرینی خود را زیر نظر فرهاد کاظمی دیروز پشت سر گذاشتیم، تمرین خوبی بود و کاظمی نیز از آن رضایت داشت، امیدوارم این آخرین تغییر و تحول در کادر فنی تیم باشد تا به امید خدا با ثبات فصل را ادامه دهیم.

کاپیتان سیاه‌جامگان در ارتباط با سرمربی جدید تیم نیز گفت: کاظمی نیازی به تعریف ندارد، کارنامه وی مشخص بوده و استاد کار در شرایط سخت و بحرانی محسوب می‌شود، مطمئن هستم تیم جوان ما ظرفیت خوبی دارد و با هدایت فرهاد کاظمی می‌توانیم به روزهای بهتری برسیم.

وی در رابطه با عملکرد تیم در لیگ پانزدهم تصریح کرد: اتفاقات فوتبالی روی بدش را به ما تا اینجا نشان داده و شما شاهد هستید که در بسیاری از بازی‌ها بدشانسی آورده‌ایم، با این حال امیدوارم در ادامه اتفاقات فوتبالی روی خوشش را نیز به ما نشان دهد و تیم جوانی هستیم و طبیعی است که نیاز به زمان و فرصت داشته باشیم.

بازیکن اسبق استقلال تهران در رابطه با درگذشت تلخ کاپیتان پرسپولیس گفت: درگذشت هادی برای همه ما یک درس مهم محسوب می‌شود، برای همه انسان‌هایی که فراموش کرده‌اند این دنیا تا چه اندازه فانی و زودگذر بوده، باید همه درس بگیریم و بدانیم که این دنیا به هیچ عنوان ارزش بدی کردن به دیگران را ندارد.

عنایتی یادآور شد: هادی نوروزی پسر فوق‌العاده با اخلاقی بود که هیچگاه از وی بی‌اخلاقی ندیدم، هیچ فردی هنوز هم نمی‌تواند درگذشت ناگهانی وی را باور کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا