مشهد

انتخابات پارلمان مشورتی زنان مشهد برگزار شد

رحیم نوروزیان

فرماندار مشهد مقدس از برگزاری انتخابات پارلمان مشورتی زنان در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمد رحیم نوروزیان عصر امروز در مراسم انتخابات پارلمان مشورتی زنان شهرستان مشهد اظهار داشت: نخستین جلسه پارلمان مشورتی زنان با حضور جمعی از اعضا پیرامون موضوعات متفاوت برگزار و بررسی شد. در جلسه تکمیلی و الحاقی بعدی در محل استانداری موضوعات فوق مجدد مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت امروز انتخابات پارلمان مشورتی زنان در مشهد برگزار شد.

نوروزیان با بیان اینکه دلیل به تاخیر افتادن آغاز به کار پارلمان زنان در شهرستان مشهد به دلیل حساسیت برنامه ریزی در این حوزه بود عنوان کرد: برخی از امور نیازمند تصمیم گیری بانوان است، زمانی که این مسائل از دیدگاه بانوان مورد بررسی قرار گیرد شرایط بهتری ایجاد خواهد شد.

فرماندار شهرستان مشهد گفت: حداقل حسن پارلمان مشورتی زنان تغییر نگاه سنتی و زاویه دید افراد است. پارلمان مشورتی زنان می‌تواند راه حل‌های مشکلات مختلف را که عمده آن در حوزه بانوان است توسط تصمیم‌های خود بانوان ارائه دهد.

وی با بیان اینکه نتایج مثبت تشکیل پارلمان‌ها در آینده پدیدار خواهد شد اظهار داشت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب استمرار و سماجت را باید در دستور کار قرار داد. باید توجه داشت که شکل گیری پارلمان مشورتی زنان در آینده نزدیک تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + سه =

دکمه بازگشت به بالا