مشهد

انتقال دستگاه ‌حفار خط 2 قطارشهری به میدان فردوسی

از شب گذشته آغاز شد؛

انتقال دستگاه ‌حفار خط 2 قطارشهری به میدان فردوسی

انتظار می‌رود با انتقال کامل قطعات این دستگاه تا دی‌ماه مراحل مونتاژ مجدد این دستگاه در میدان فردوسی و محل شروع حفاری خط 3 قطار شهری صورت گیرد.
انتقال دستگاه ‌حفار خط 2 قطارشهری به میدان فردوسی

عملیات انتقال دستگاه ‌حفار خط 2 قطارشهری به میدان فردوسی در سرمای شدید شب گذشته مشهد به همت مدیران و کارشناسان شرکت قطارشهری آغاز شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز با بیان این مطلب افزود: تمامی قطعات دستگاه ‌TBM یا دستگاه حفار از محل تونل خط 2 قطارشهری تا 20 روز آینده منتقل و به میدان فردوسی فرستاده خواهد شد تا عملیات احداث خط 3 قطارشهری رسما آغاز شود.
وی با اشاره به اینکه شب گذشته سنگین‌ترین قطعه دستگاه ‌TBM جابه‌جا گردید، اظهار کرد: با توجه به وزن سنگین این قطعه، بخشی از آن جداسازی و ملحقات آن کم شد تا اینکه شب گذشته این قطعه به وزن 140 تن از روی کال‌ها، تونل انرژی و چند مورد دیگر از تاسیسات شهری عبور داده شود.
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد ادامه داد: همچنین برای جابه‌جایی این قطعه مجبور به جابه‌جایی چند تیر چراغ برق شدیم و از ساعت 12 بامداد تا 4 صبح کار انتقال آن به طول انجامید.
کیامرز بیان کرد: قطعات دیگر دستگاه TBM وزن کمتری دارند و کار آنان با سهولت بیشتری ظرف 20 روز آینده انجام می‌گیرد.
وی گفت: انتظار می‌رود با انتقال کامل قطعات این دستگاه تا دی‌ماه مراحل مونتاژ مجدد این دستگاه در میدان فردوسی و محل شروع حفاری خط 3 قطار شهری صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا