مشهد

انجام رایگان تست غربالگری دیابت در نمایشگاه توانمندی‌های علوم پزشکی مشهد

خبرگزاری فارس: انجام رایگان تست غربالگری دیابت در نمایشگاه توانمندی‌های علوم پزشکی مشهد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های این دانشگاه و انجام تست غربالگری دیابت و معاینات دندانپزشکی به صورت رایگان در این نمایشگاه خبر داد.

 

علی عمادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: نمایشگاه دستاوردها و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت هفته روابط عمومی در محل ستاد مرکزی دانشگاه و با هدف نمایش توانمندی‌ها و همسویی تمامی معاونت‌های دانشگاه در خدمات به همکاران و مردم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه خدمات و توانمندی‌های دو سال گذشته در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: در این نمایشگاه بحث‌های علمی تحقیقاتی که در دانشگاه انجام شده و موفقیت‌هایی که دانشگاه در این زمینه کسب کرده است را ارائه کردیم و در کنار آن آثار هنری دانشجویان، اساتید و کارکنان را به نمایش گذاشتیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی محورهای اصلی این نمایشگاه را در چارچوب برنامه تحول نظام سلامت دانست و افزود: دستاوردها و خدماتی که در راستای برنامه تحول نظام سلامت بوده محور برگزاری نمایشگاه است، یعنی برنامه‌هایی که در زمینه درمان، بیمارستان‌ها حوزه بهداشت، حاشیه شهر و آموزش انجام شده است.

عمادزاده از غربالگری دیابت و معاینات دندانپزشکی رایگان در این نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال به نام دیابت نام‌گذاری شده است و به همین علت غربالگری بیماری دیابت به صورت رایگان در غرفه طب سنتی انجام و نتیجه در همان زمان اعلام می‌شود و در کنار آن معاینات دندانپزشکی به صورت رایگان برای عموم مردم انجام می‌شود.

نمایشگاه دستاوردها و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مشهد با فضایی بالغ بر 700 متر در 30 غرفه از 3 خرداد به مدت سه روز در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود. ورود برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

غرفه‌های اختراعات، افتخارات، پیوند اعضا، تحول اداری، دانشکده‌ها، طب سنتی و غربالگری دیابت، سمعی و بصری، سامانه‌ها، شبکه‌های بهداشت و درمان، تحول نظام سلامت، آثار هنری، معاونت‌ها و بیمارستان‌های مشهد در این نمایشگاه غرفه دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هفت =

دکمه بازگشت به بالا