مشهد

انفجار مرگبار منزل مسکونی در بلوار بهمن مشهد

خبرگزاری فارس: انفجار مرگبار منزل مسکونی در بلوار بهمن مشهد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انفجار یک‌ منزل مسکونی در بلوار بهمن این شهر و بر جای ماندن سه کشته و 11 مصدوم و بروز خسارات مالی گسترده در این حادثه خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن جعفری صبح امروز  از انفجار یک‌ منزل مسکونی در بلوار بهمن این شهر و بر جای ماندن 3 کشته و 11 مصدوم و بروز خسارات مالی گسترده در این حادثه خبر داد و اظهار داشت: مقارن ساعت 5:55 صبح امروز حادثه‌ای مبنی بر انفجار یک‌ منزل مسکونی و تخریب چندین منزل اطراف آن به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان با دریافت این خبر بیش از 20 آتش‌نشان و نجات گر را به همراه هفت خودروی عملیات و تجهیزات از چهار ایستگاه به محل حادثه واقع در بلوار بهمن اعزام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه دریافتند در اثر انفجار یک طبقه منزل مسکونی با مساحت تقریبی 50 متر، سه منزل اطراف آن نیز تخریب‌ شده‌اند و ساکنین آن گرفتار در آوار هستند.

وی ضمن اشاره به تخریب 100 درصدی کانون انفجار و بین 50 تا 100 درصدی سه منزل اطراف محل حادثه اظهار داشت: مأموران آتش‌نشانی با بکار گیری تجهیزات لازم ضمن رعایت نکات ایمنی نسبت به رهاسازی ساکنین منازل تخریب‌ شده اقدام نمودند.

جعفری ادامه داد: در اثر شدت وقوع این انفجار متأسفانه یک زوج جوان به همراه فرزندشان که از ساکنین یکی از منازل تخریب‌ شده بودند،  در زیر آوار جان باختند.

وی با بیان اینکه مالک کانون انفجار که مردی میان‌سال بود که دچار مصدومیت و سوختگی شده است،  تصریح کرد:  10  نفر از ساکنین منازل مجاور نیز در این حادثه مصدوم شدند که پنج نفر آنها توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان اعزام و دیگر مصدومان در محل مداوا شدند. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: شیشه‌های منازل اطراف این ملک به‌ طور تقریبی تا شعاع صد متر و دو خودروی پراید که در کوچه پارک بودن نیز در اثر انفجار تخریب و دچار خسارت شدند.

جعفری ضمن تأکید بر اینکه علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه کارشناسان احتمال می‌رود نشت گاز شهری موجب انفجار شده باشد.

به گفته وی در ساعت 9:15 عملیات این حادثه با سه کشته و 11 مصدوم به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا