جهان

اولاند: بریگزیت نمی‌تواند لغو شود یا به تاخیر بیفتد

 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل, اولاندو

رئیس‌جمهوری فرانسه با بیان اینکه بریتانیا باید با تبعات رای مثبت خود به خروج از اتحادیه اروپا روبرو شود، گفت که خروج فوری، بی‌ثباتی اقتصادی را از میان بر می‌دارد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری فرانسه بار دیگر بر لزوم پایبندی انگلیس به جدول زمانی خروج از اتحادیه اروپا تاکید کرد و گفت: بریگزیت مساله‌ای نیست که بتوان آن را لغو کرد یا به تاخیر انداخت و انگلیس باید با تبعات آن روبه رو شود.

اظهارات سرسختانه اولاند پس از نشست با دیوید کامرون، نخست‌وزیر مستعفی انگلیس در شمال فرانسه به مناسبت صدمین سالروز “نبرد سم” (Battle of the Somme) مطرح شد. اولاند به خبرنگاران گفت: تصمیم گرفته شده است؛ نمی‌توان بریگزیت را به تاخیر انداخت یا کنسل کرد. حال انگلیسی‌ها باید با تبعات این اقدام مواجه شوند، بودن در اتحادیه اروپا مزایایی دارد و این چیزی است که انگلیسی‌ها تازه متوجه آن شده‌اند. کسانی که برای خروج وسوسه شدند، الان به فکر فرو رفته‌اند.

به گفته اولاند، خروج فوری انگلیس “بی‌ثباتی و عدم اطمینان در بازارها را متوقف می‌کند و هرچه این اتفاق سریعتر رخ دهد، برای آنها بهتر خواهد بود.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا