ورزش

اولویت سیاه‌جامگان استفاده از بازیکنان بومی‌ است

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان گفت: استفاده از بازیکنان بومی در اولویت کاری باشگاه قرار دارد.

اکبر میثاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان،  در خصوص شرایط تیم سیاه جامگان اظهار کرد: خوشبختانه با بازیکنانی که سابقه بازی در تیم سیاه جامگان را داشتند، قرارداد امضا کردیم و امیدوارم بتوانیم در لیگ برتر شرایط خوبی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: از سال گذشته ۱۰ تا ۱۲ بازیکن بیشتر نداشتیم که از بیشتر آنها برای این فصل هم استفاده خواهیم‌کرد و فقط بازیکنان زیر ۲۳ سال را که بازیکنان بومی نبودند از لیست خود خارج کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان عنوان کرد: قصد داریم بازیکنان زیر ۲۳ سال خود را از پتانسیل بومی استان استفاده کنیم، باید به این موضوع اشاره کنم که استفاده از بازیکنان بومی در اولویت کاری باشگاه سیاه‌جامگان قرار دارد.

میثاقیان تصریح کرد: شرایط مالی باشگاه خوشبختانه خوب است و نسبت به دو سال گذشته شرایط بهتری را تجربه خواهیم‌کرد. امیدوارم مسئولین باز هم نگاهی به تیم سیاه جامگان داشته‌باشند زیرا اعتقاد دارم سیاه جامگان یک تیم خصوصی است که در این مدت زحمات زیادی برای فوتبال استان کشیده‌است.

وی در خصوص حضور محمدرضا خلعتبری در تیم سیاه جامگان افزود: صحبت‌هایی با خلعتبری داشته‌ایم و با توجه به رابطه نزدیکی که با ایشان دارم پیشنهادی را برای حضور در سیاه جامگان به وی ارائه دادیم، منتظر خبر این بازیکن برای حضور در تیم سیاه جامگان هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته بحث حضور بازیکنان بزرگ در تیم سیاه جامگان مطرح شده‌است. بازیکنانی مثل مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان بازیکنان بزرگی هستند که سابقه حضور در تیم ابومسلم را دارند و افتخاری برای فوتبال مشهد هستند ولی باید به این موضوع اشاره کنیم که قیمت این بازیکنان بالاست و علاوه بر آن، این بازیکنان قصد دارند فوتبال  خود را در تهران دنبال کنند.

میثاقیان در خصوص شروع تمرینات تیمش اضافه کرد: به احتمال زیاد دوشنبه اولین جلسه تمرینی خود را برگزار خواهیم‌کرد، از شروع تمرینات قصد داریم از بازیکنان بومی استفاده کنیم تا بتوانند به فوتبال استان کمک کنند، اگر بازیکنان بومی شرایط خوبی داشته‌باشند فوتبال استان در سال‌های آینده مشکلی نخواهدداشت.

وی در خصوص برگزاری دیدارهای دو تیم سیاه جامگان و پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: یکی از زیباترین ورزشگاه‌های آسیا در مشهد افتتاح شده است، امیدوارم اگر شرایط خوب باشد بتوانیم در لیگ هفدهم بازی‌های خود را در این ورزشگاه انجام دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا