مشهد

اولین کنگره بین‌المللی سرطان در بیمارستان رضوی مشهد آغاز شد

خبرگزاری فارس: اولین کنگره بین‌المللی سرطان در بیمارستان رضوی مشهد آغاز شد

رئیس مرکز مهر رضوی گفت: نخستین کنگره بین‌المللی سرطان در بیمارستان رضوی مشهد آغاز به کار کرد. این کنگره تا سه روز به کار خود ادامه خواهد داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پروفسور علی گرجی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین کنگره بین‌المللی سرطان در بیمارستان رضوی از کم کردن بار فعالیت‌های روانی توسط کلینیک‌های مرکز مهر رضوی خبر داد و تصریح کرد: تغییر سبک زندگی کلید پیشگیری از درمان است که در کلینیک‌های مختلف این مرکز توجه می‌شود و سعی بر آن است که بیماران درگیر فعالیت‌های حاشیه‌ای درمان خود نشوند.

وی، 6 کلینیک را در مرکز مهر رضوی فعال دانست و گفت: کلینیک تغذیه ویژه بیمارانی که به سرطان گوارش مبتلا شده‌اند، کلینیک ورزش درمانی، هنر درمانی ویژه تخلیه اضطراب و تنش‌های بیماران، روانشناسی، غربالگری و معنویت در این مرکز فعال هستند.

رئیس مرکز مهر رضوی به مراجعه 5 هزار و 674 مورد در 9 ماه اخیر به این مرکز اشاره کرد و افزود: در مجموع حدود هزار و 59 نفر پذیرش شده‌اند که 727 نفر در کلینیک غربالگری، 944 نفر در کلینیک تغذیه، 587 نفر در کلینیک ورزش درمانی، 405 نفر در کلینیک هنر درمانی و 2 هزار و 564 نفر به کلینیک روانشناسی مراجعه کرده‌اند.

به گزارش فارس؛ مرکز مهر رضوی مرکز تخصصی مبارزه با سرطان بیمارستان رضوی است که حدود 9 ماه از افتتاح آن می‌گذرد و سعی می‌کند به پیشگیری، درمان و پیگیری بیماران سرطانی توجه و به تمامی مسائل روان درمانی و خانواده‌های بیماران رسیدگی کند.

اولین کنگره بین‌المللی سرطان از امروز به مدت 3 روز در بیمارستان رضوی برگزار می‌شود و در کنار همایش‌ها، نشست‌های تخصصی و کارگاه‌ها، چندین عمل جراحی صورت می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا