مشهد

اپیدمی انسداد پل‌های مشهد به “آزادی” رسید/ ترافیک شدید در اطراف پارک ملت مشهد+ عکس

ترافیک پل آزادی مشهد

پل آزادی مشهد که جزو پل‌های شریانی شهر محسوب می‌شود به مدت حدود یک ماه قرار است مسدود شود و گویا طرح خاصی هم برای حل معضلات ترافیکی ناشی از آن اندیشیده نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، انسداد پل‌ها در مشهد تبدیل به امری عادی و روتین شده است و هر روز شاهد هستیم که یکی از پل‌های مشهد مقدس مسدود می‌شود.

در آخرین نمونه مسدود شدن پل‌ها در مشهد شاهد هستیم که پل آزادی در مشهد مسدود شده است، پلی که دارای دو لاین است و حجم عظیمی از رفت و آمدها در مشهد با توجه به قرار گرفتن پارک ملت از آن انجام می‌شود.

امروز شاهد بودیم ترافیک بسیار سنگینی در محدوده پارک ملت مشهد ایجاد شده و گویا طرح و برنامه خاصی نیز برای کاهش بار ترافیکی آن وجود ندارد.

حکایت مسدود شدن پل صیاد شیرازی هم که بر کسی پوشیده نیست و به بهانه‌های مختلف این پل در سال‌های اخیر دائم مسدود شده است.

حمیدرضا گرایلی، رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در زمینه مسدود شدن پل آزادی مشهد گفت: پل آزادی نیز همچون پل جمهوری و صیاد شیرازی مشهد نیاز به انجام عملیات تعمیر و بازسازی داشت و دلیل انسداد این پل، تعویض ضربه‌گیر و نوار لاستیکی بین قطعات پل برای جلوگیری از حوادث احتمالی است.

وی افزود: هم‌اکنون عملیات تعمیر و بهسازی در لاین جنوب به شمال در حال اجرا است و پس از آن در لاین مخالف نیز انجام می‌شود که طبق برنامه ریزی پیش بینی شده حداکثر ظرف یک ماه این عملیات در هر دو لاین پل به اتمام می‌رسد.

گرایلی با اشاره درباره ساماندهی ترافیک منطقه میدان آزادی مشهد گفت: میدان آزادی به 4 مسیر اصلی و پر تردد شهر منتهی می‌شود که در ساعاتی از شبانه روز نظیر 11 تا 15 و 19 تا 23 دارای ترافیک سنگین است بنابراین از شهروندان خواهشمندیم با تغییر مسیر و استفاده از راه‌های فرعی در راستای کاهش ترافیک این منطقه در زمان پیک تردد همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تصریح کرد: شهروندانی که قصد رفتن به مرکز شهر را دارند از طریق بزرگراه شهید منتظری و افرادی که مقصدشان به سمت امامت،وکیل آباد و ییلاقات است می‌توانند از میدان جمهوری به بلوار پیروزی و بزرگراه میثاق تغییر مسیر دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا