خراسان

اکثر مدیران خراسان رضوی دل در گرو دولت ندارند

رئیس ستاد مرکزی روحانی در استان خراسان رضوی گفت: مردم از عملکرد بسیاری از مسئولان در استان و شهرستان‌ها گلایه دارند، اکثریت مدیران دولت در استان و شهرستان‌ها دل در گرو دولت ندارند.
به گزارش ایسنا – منطقه خراسان، حسین امینی در مراسم سپاس فعالان ستادهای انتخاباتی روحانی در خراسان رضوی که در اردوگاه شهید رجایی باغرود نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: مردم از عملکرد بسیاری از مسئولان در استان و شهرستان‌ها گلایه دارند، متاسفانه برخی از مسئولان حتی نتوانستند و یا نخواستند عملکرد آقای روحانی را برای مردم تشریح کنند و متاسفانه تیم رسانه‌ای دکتر روحانی نیز در این چهار سال آن قدر توان نداشته و قادر نبوده که تلاش‌ها و خدمات دولت را به تصویر بکشد. 
وی ادامه داد: این دوستان که در ستادها تلاش می‌کردند، نه درخواست پست دارند و نه امتیاز ویژه، ولی این درخواست به حق را دارند که اگر مسئولی در شهرستان و استان می‌خواهد گمارده شود، شاهد این نباشند که یک مسئول پایداری یا کسی که در جهت مخالف دولت اقدام می‌کرده، انتخاب شود. 
امینی گفت: باید برای آینده‌ی کشور جوانانی تربیت شوند تا خلا مدیریتی پر شود، بسیاری از وزاری دولت همگام دولت نبودند؛ انتظار به حق این است که تغییر اساسی در وزرا داده شود، اکثریت مدیران دولت در استان و شهرستان‌ها دل در گرو دولت ندارند. 
رئیس ستاد مرکزی روحانی در استان خراسان رضوی عنوان کرد: فصل انتخابات تمام شده، امروز فصل رفاقت و همدلی است، باید برنامه‌های آقای روحانی را به آنان که به او رای ندادند نیز معرفی کرد. 
وی افزود: در استان خراسان هماهنگی و وحدت خوبی حاکم بود، ستاد آقای روحانی متشکل از اصلاح ‌طلبان، اصول‌گرایان، حزب اعتدال و توسعه و مردمی بود که در ستاد مرکزی کار بسیار گسترده‌ای را انجام دادند و همه در یک هدف اشتراک داشتیم و فعالیت‌ها را انجام دادیم.
امینی اظهار کرد: این تجمع بزرگ پشتوانه‌ای بسیار خوبی برای احزاب اصلاح طلبان و اصول‌گرایان حامی آقای روحانی و حزب اعتدال و توسعه است، باید از این فرصت استفاده کرد تا رها نشوند و در برنامه‌های بعدی از آن‌ها استفاده کنیم.
وی افزود: این جمعیت در جهت کمک به دولت هستند  و در مقابل هیچ جریان و حرکتی قرار ندارد ، ما تا قبل از ۲۹ اردیبهشت همراه مردم بودیم و تشویقشان می‌کردیم که به آقای روحانی رای دهند و حالا یک هدف مهم برآورده شده، امروز ستادهای آقای روحانی همراه با مردم هستند که مطالبات، نظرات و درخواست‌های مردم را پیگیری کنند؛ ما مدافع خواسته‌های مردم هستیم و انتظار داریم دولت دوم آقای روحانی دولتی باشد که همراه با خواست مردم باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 19 =

دکمه بازگشت به بالا