فرهنگ و هنر

اکران “دراکولا” و “زاپاس” و “دختر” ویژه عید فطر در سینماهای مشهد

دراکولا

فیلم‌های دراکولا، زاپاس و دختر در ایام عید فطر در سینماهای مشهد مقدس اکران ویژه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، در آستانه عید سعید فطر، سینماهای مشهد مقدس نیز از فیلم‌های جدید خود برای اکران رونمایی می‌کنند.

البته اکران این فیلم‌ها از چند روز قبل آغاز شده و به نظر می‌رسد در تعطیلات سه روزه پایان هفته استقبال از فیلم‌ها افزایش پیدا کند.

برنامه اکران سینمای سیمرغ و پیروزی مشهد

امیر حسین دبیرزاده، مدیر پردیس سینمایی سیمرغ و پیروزی مشهد در این زمینه اظهار داشت: تخفیفاتی به مناسبت عید سعید فطر در سینماهای مشهد اعلام نشده و فیلم‌ها در دو سینمای سیمرغ و پیروزی با همان نرخ قبلی اکران می‌شود. فیلم‌های دراکولا، زاپاس و دختر در این ایام در سینما سیمرغ اکران می‌شود.

وی درباره استقبال از طرح افطار تا سحر در ایام ماه رمضان تاکید کرد: فیلم‌های بارکد، رسوایی 2، یک دزدی عاشقانه، اژدها وارد می‌شود و ابد و یک روز به مدت چند روز در سینماهای سیمرغ و پیروزی اکران شدند و با توجه به تعطیلی 6 روزه، در مجموع فروش ماه رمضان سینما سیمرغ بین 60 تا 65 میلیون تومان بوده و سینما پیروزی نیز 30 میلیون تومان فروش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته به دلیل تبلیغات گسترده تر و کیفیت فیلم‌هایی مثل نهنگ عنبر و گینس، استقبال نسبتاً بهتر بوده است اما در مجموع تفاوت قابل توجهی با امسال نداشت.

اکران دراکولا و زاپاس در آفریقا

تجویدی، مدیر سینما آفریقای مشهد نیز از اکران دراکولا، زاپاس و بارکد به مناسبت عید فطر در این سینما خبر داد.

وی گفت: فروش فیلم‌های اکران شده سینما آفریقا در ماه رمضان به طور اکران 3 تا 3.5 میلیون تومان بوده است، ایستاده در غبار، من سالوادور نیستم و رسوایی 2 و ابد و یک روز و بارکد فروش بهتری داشته‌اند.

تجویدی بیان کرد: با توجه به بازسازی صورت گرفته در این سینما، میزان استقبال از اکران فیلم‌ها در این سینما 2 برابر شده است، در ماه مبارک رمضان نیز در سانس‌های قبل از افطار نیم بها بوده است، در این سینما طرح افطار تا سحر به طور خاص اجرا نمی‌شده و آخرین سانس ما ساعت 12 نیمه شب بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا