فرهنگ و هنر

اکران «ماجرای نیمروز» از نیمه دوم اسفندماه

تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز» ضمن اشاره به اکران سراسری این فیلم از نیمه دوم اسفندماه، کمبود امکانات فیلم‌سازی در شهرستان‌ها و مهاجرت هنرمندان شهرستانی به تهران را ازجمله مشکلاتی عنوان کرد که کار فیلم‌سازی در شهرستان‌ها را دشوار کرده است.

سید محمود رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد، درباره دلایل انتخاب سوژه فیلم «ماجرای نیمروز» اظهار داشت: پس از ساخت «سیانور» از تحقیقاتی که برای این فیلم انجام‌شده و منابعی که در دسترس بود می‌شد خروجی‌های مختلفی در قالب ساخت فیلم‌های دیگر گرفت.

وی با بیان اینکه این‌یک روند فیلم‌سازی است که از «سیانور» آغازشده، به «ماجرای نیمروز» رسیده و ادامه خواهد داشت، در رابطه با اکران نوروزی این فیلم گفت: اکران «ماجرای نیمروز» از نیمه دوم اسفندماه در سراسر کشور آغاز می‌شود.

تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز» در ادامه با اشاره به مشکلات فیلم‌سازی در شهرستان‌ها تأکید کرد: این مشکلات تنها منحصر به مشهد نیست بلکه امکانات فیلم‌سازی در تمام شهرستان‌های کشور با تهران قابل قیاس نیست.

وی در همین زمینه افزود: تمرکزی که ازلحاظ فیلم‌سازی در تهران وجود دارد در استان‌ها دیده نمی‌شود، چرایی این موضوع علاوه بر وجود امکانات فیلم‌سازی در تهران به هنرمندانی که از شهرستان‌ها مهاجرت کرده‌اند نیز بازمی‌گردد که درنهایت ساخت فیلم در شهرستان‌ها را با مشکلاتی مواجه می‌کند، مگر اینکه خود مردم سوژه‌هایی را با کمک مراکز استان‌ها پیگیری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سه =

دکمه بازگشت به بالا