ورزش

اگر لیگ فوتبال حرفه ای است رفتارهایمان هم باید حرفه ای باشد

 

متاسفانه مسئولان شهر خودرو با وجود میزبانی صبورانه تربیت بدنی آستان قدس در تمام فصل قبل نامهربانانه با رفتارها و گفتارهای غیر واقعی سعی در قرار دادن ما مقابل هواداران فهیم فوتبال و البته پوشاندن ضعف های مدیریتی خود دارند. در واقع تربیت بدنی آستان قدس رضوی برای فصل پیش رو با تمام امکانات و ظرفیت سخت افزاری برای بازسازی چمن استادیوم امام رضا (ع) اقدام نموده است تا نماینده استان بتواند حضوری آبرومند هم در لیگ و هم در آسیا داشته باشد. همه کارشناسان و اهالی فن متفق القول اذعان دارند که استادیوم امام رضا (ع) یکی از مهمترین ارکان موفقیت های اخیر تیم شهرخودرو بوده است. لذا مسئولان این تیم و سرمربی محترمشان به جای مصاحبه های فضایی و تحریک کننده قبول کنند که نگهداری از چمن استادیوم برای شروع فصل لطف بزرگی است که باید قدردان آن باشند. ذکر این نکته ضروریست که در هیچ کجای دنیای در فوتبال حرفه ای امروز چمن اصلی ورزشگاه را تحت هیچ شرایطی درگیر بازی های دوستانه و تمرین باشگاهی نمی کنند.
یادآور می شویم هنوز هزینه بازی دوستانه با ذوب آهن که به رغم میل باطنی و با اصرار دوستان ما در مجموعه شهر خودرو برگزار شد پرداخت نگردیده است که این نشان از همکاری همه جانبه تربیت بدنی آستان قدس با آقای گل محمدی و تیم شان دارد.
شاید بهتر باشد سرمربی محترم شهر خودرو به جای قهر کردن و تحریک هواداران تکلیف شان را با مدیران باشگاهی مشخص کنند که هنوز نتوانسته اند اولین امکانات لازم برای باشگاهداری را فراهم کنند لازم است دوباره تعریف باشگاه و باشگاه داری را مرور کنیم و وقتی می گوییم لیگ حرفه ای فوتبال ملزومات و شاخصه های آن را با رفتارهایمان بسنجیم.
در پایان بر خود لازم میدانیم که عنوان کنیم تربیت بدنی آستان قدس رضوی برای ایجاد بستری آرام ‌‌، زیبا و آبرومند برای میزبانی از هواداران فهیم فوتبال از هیچ کوششی دریغ نکرده و در فصل جدید هم چون گذشته که الگویی جدیدی از فرهنگ میزبانی در کشور را ارائه کردیم پذیرای حضور گرم هوادارن و تیم های میهمان در بهترین شرایط خواهیم بود و اعلام می کنیم چمن ورزشگاه امام رضا (ع) مهمترین اولویت ما در ورزشگاه است و هیچ بازی دوستانه و هیچ تمرینی در آن برگزار نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پانزده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا