مشهد

ایجاد خطوط قطار شهری از تاکیدات شورای شهر است

ایجاد خطوط قطار شهری از تاکیدات شورای شهر است
 

به گزارش شهرآراآنلاین، محسن انتظاری هروی در مراسم ورود اولین ناوگان خط دو قطارشهری به مشهد اظهارکرد: امروز شاهد برگ زرینی دیگر از عملکرد مدیریت شهری مشهد هستیم که در آن شهرداری، شورای اسلامی شهر، پیمانکاران و مشاوران دست به دست هم دادند و قطار خدمت مدیریت شهری را به یکی دیگر از ایستگاه‌ها رساندند.

وی افزود: با افتتاح مرحله نخست خط دو قطارشهری مشهد در ماه‌های آینده شهروندان می‌توانند برای تردد در شهر از حمل و نقل پاک و ایمن استفاده کنند که بسیار مورد تاکید مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: خوشبختانه امروز مردم امیدوارانه شاهد بهره‌برداری از خدمت‌های صادقانه جهادی که بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری است، هستند.

انتظاری هروی گفت: امروز پس از فعالیت حدود سه ساله مدیریت شهری ،شاهد پیشرفت 60 درصدی و هزینه 800 میلیارد تومانی در خط دو قطارشهری مشهد هستیم.

وی ادامه داد: برای تکمیل خط دو قطارشهری مشهد 600 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا در سال جاری هزینه شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه وظیفه ما امیدبخشی به مردم است، گفت: اگر جریانات سعی دارند به هر دلیلی مدیریت شهری را از مسیر اصلی خود خارج کنند، سخت در اشتباه هستند چرا که ما در دام حاشیه‌سازی‌ها قرار نمی‌گیریم و این دام را با کار کردن به گلستان تلاش و کوشش تبدیل خواهیم کرد.

انتظاری هروی ادامه داد: ما کار جهادی را یاد گرفتیم و اگر رهبر فرزانه انقلاب دستور می‌دهند که امسال سال اقتصاد مقاومتی است، می‌دانیم چگونه عمل کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا