ورزش

ایران با شکست عمان مقتدرانه صعود کرد


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی دو بر صفر مقابل عمان مقتدرانه به مرحله بعد رفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 و جام ملت های 2019 تیم ملی فوتبال ایران میزبان عمان بود. ایران این مسابقه را خیلی خوب شروع كرد و زود به گل رسید. در هنوز یك سوم از نیمه اول نگذشته بود كه ایران توانست گل اول را بزند. در این صحنه، علیرضا جهانبخش با سانتر خوبی كه از روی نقطه كرنر داشت توپ را به محوطه جریمه حریف فرستاد و سردار آزمون توپ را وارد دروازه حریف كرد. البته دروازه بان عمان هم توانست خودش را به توپ برساند اما تلاش او بی نتیجه بود و توپ چند سانتی متر وارد دروازه شد.

پس از آن هم سعید عزت اللهی ضربه دیگری به توپ زد كه اگر داور گل آزمون را قبول نكرد، گل او مورد قبول قرار بگیرد. البته گل به نام سردار آزمون ثبت شد.

در دقیقه 22 بازی هم از سمت دیگر زمین اشكان دژاگه توپ را از روی نقطه كرنر ارسال كرد كه عزت اللهی تاثیر كوچكی روی توپ گذاشت و سردار آزمون بلافاصله توپ را با ضربه سر وارد دروازه عمان كرد. ایران با همین دو گل نیمه اول را به پایان رساند.

در نیمه دوم اما شاگردان كروش انگیزه كمتری داشتند و تلاشی كه در نیمه اول داشتند را در نیمه دوم انجام ندادند. تیم ملی در این نیمه گل نزد و گل هم نخورد تا با همان نتیجه دو بر صفر بازی را ببرد. با این نتیجه تیم ملی ایران 20 امتیازی شد و متقدرانه به مرحله بعد صعود كرد. تیم های بعدی گروه عمان و تركمنستان هستند كه به ترتیب 14 و 13 امتیاز دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا