خراسان

بارش‌های رگباری جدید سراسر خراسان‌رضوی را فرا می‌گیرد

بارش باران بهاری - همدان

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: از روز چهارشنبه هفته جاری، بارش‌های رگباری جدید سراسر خراسان رضوی را فرامی‌گیرد.

یحیی قاینی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد بارش‌های خوبی در استان و مشهد مقدس بودیم و از انتهای هفته جاری نیز مجدد بارش‌های رگباری استان را فرامی‌گیرد.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: تا زمان شروع بارش‌های جدید در استان که روز چهارشنبه هفته جاری است وضعیت هوا در استان ثابت و سامانه بارشی روزهای اخیر نیز از استان و مشهد خارج می‌شود.

قاینی‌پور تصریح کرد: علاوه بر بارش‌های رگباری، پیش‌بینی وزش بادهای نسبتاً شدید نیز برای استان و مشهد‌مقدس پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: بیشترین بارش باران در خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته در کاخک شهرستان گناباد با پنج میلی متر بارندگی گزارش شده و میزان بارندگی در مشهد طی این مدت 1.2 میلی متر بوده است.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با اشاره به روند افزایش دما در 48 ساعت آینده اظهار داشت: در این مدت دما در اغلب نقاط استان خراسان رضوی به بیش از 30 درجه سلسیوس افزایش می یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا