ایران

بارش باران و برف در 12 استان

اخبار,اخبار اجتماعی,,پیش‌بینی وضعیت هوا

  سازمان هواشناسی امروز برای استان‌های اردبیل، ارتفاعات البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان؛ بارش برف و استان های آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و برف پیش بینی کرده است.

به گزارش میزان، سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای اعلام کرد: آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها بدلیل بارش باران و اختلال در تردد جاده های کوهستانی بدلیل بارش برف  و مه گرفتگی به شرح زیر پیش بینی می شود:

چهارشنبه 7  بهمن، بارش برف در اردبیل، ارتفاعات البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان؛

بارش باران و برف در آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی.

همچنین طی دو روز آینده در سیستان و بلوچستان و کرمان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. وزش باد امروز و فردا به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب از شدت بیشتری برخوردار بوده و انتظار می رود با گرد و خاک نیز همراه باشد. از اینرو توصیه می‌شود جهت کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.
 
 اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور اطلاعیه ای از احتمال اختلال در تردد خودروها در مسیر جاده های کوهستانی استان به دلیل مه گرفتگی و بارش برف خبر داد.
 

اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: با ادامه فعالیت سامانه بارشی طی امروز در ارتفاعات استان تهران بارش برف و مه گرفتگی و کاهش محسوس دما که تا پایان هفته ماندگار است، پیش بینی می شود.

به گفته رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی های جوی هواشناسی استان تهران،بر اساس بررسی و تحلیل اطلاعات و نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز با نفوذ جریان های شمالی و فعالیت سامانه بارشی در برخی ساعات در شهرهای شمالی استان بارش باران و برف خواهیم داشت.

همچنین محمد مهدی عشقی به کاهش نسبی دما در سه روز آینده اشاره کرد.
 
 
هم اکنون (ساعت  5:38صبح چهارشنبه) دمای هوای تهران  3 درجه بالای صفر است و تبریز 8درجه و کردستان 10 زیر صفر را تجربه می‌کند.

یخ زدگی باند فرودگاه تبریز موجب لغو پروازها شد

 مدیر کل فرودگاه های آذربایجان شرقی از لغو پروازهای ورودی و خروجی سه شنبه شب فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به علت یخ زدگی باند خبرداد.

منبع:  میزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا