خراسان

بارندگی در ۱۰ شهرستان خراسان رضوی/ تداوم کاهش دمای هوا

ایرنا- مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی از بارش باران در ۱۰ شهرستان این استان طی دیشب تاکنون خبر داد.

محسن عراقی زاده روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: طبق آخرین گزارشها طی این مدت در شهرستانهای سرخس، مشهد، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، خواف، تایباد و کلات بارش باران گزارش شده است.
وی ادامه داد: در این مدت بیشترین بارش مربوط به تربت جام با ۹ میلیمتر بود. پس از آن نیشابور با سه میلیمتر بیشترین بارش را داشته است. میزان بارندگی در مشهد نیز یک دهم میلیمتر بود.
مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشها همراه با کاهش محسوس دمای هوا که از روزهای پایانی هفته گذشته در استان آغاز شده تا روز یکشنبه هفته جاری ادامه دارد.
وی افزود: بیشینه دمای امروز هوا در مشهد ۱۳ درجه سلسیوس پیش بینی شده که برای روزهای یکشنبه و دوشنبه به ترتیب به ۹ و ۱۲ درجه خواهد رسید.
عراقی زاده به کاهش هشت درجه ای دمای شبانه هوا از دیشب تا چند شب آینده در خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: کمینه دمای دیشب هوای مشهد هشت درجه بود که به تدریج کاهش یافته و دوشنبه شب آتی به صفر درجه سلسیوس می رسد.
وی گفت: وزش باد به نسبت شدید برای امروز و فردا به ویژه در ساعات عصر مناطق مختلف خراسان رضوی را در بر می گیرد.
تربت حیدریه با دمای یک درجه و تایباد با دمای ۲۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. بیشترین شدت وزش باد نیز طی این مدت از بردسکن با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا