مشهد

بازار لوازم جانبی تلفن همراه مشهد نیازمند ساماندهی و نرخ‌نامه مصوب است

لوازم جانبی موبایل

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر بازار لوازم جانبی تلفن همراه مشهد نیازمند ساماندهی و نرخ‌نامه مصوب است.

علی باخرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: هم اکنون نابه‌سامانی‌های زیادی در بازار لوازم جانبی تلفن همراه وجود دارد و در این زمینه اعتراضاتی به‌دست بخش بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی می‌رسد و متأسفانه باید گفت کوتاهی‌هایی از طرف اتحادیه مربوطه صورت گرفته است.

وی با اشاره به تنوع بسیار بالایی که در حوزه لوازم جانبی تلفن همراه وجود دارد، خاطرنشان کرد: این تنوع سبب می‌شود که در برخی از موارد تعیین قیمت‌ها برای خدمات و نظارت بر آن‌ها سخت باشد اما هم اکنون اتحادیه، نرخ‌نامه‌های مصوبی را در این زمینه تهیه کرده که این موضوع در ساماندهی بازار می‌تواند مفید واقع شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تأکید کرد: همچنان گام‌های زیادی در این زمینه باید برداشته شده و راه زیادی در این حوزه باید طی شود. البته در مورد برخی لوازم جانبی نیز قاعده خرید و فروش براساس فاکتور وجود داشته و با توجه به اینکه میزان قاچاق لوازم جانبی موبایل بسیار کمتر از تلفن‌همراه است بهانه نداشتن فاکتور خرید مورد قبول واقع نمی‌شود.

باخرد ادامه داد: وجود نابه‌سامانی در بازار تلفن همراه به ویژه در بخش لوازم جانبی به طور کامل مورد قبول است و اتحادیه باید در این حوزه ورود جدی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا