مشهد

بازدید رئیس رسانه ملی از استودیو جدید حرم مطهر رضوی

دیدار تولیت آستان قدس رضوی

رئیس سازمان صدا وسیما از مراحل تاسیس و تکمیل استودیو جدید اداره کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی در حرم مطهر حضرت رضا(ع) بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،به نقل از آستان نیوز، علی عسگری در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از از اقدامات انجام شده و فضای تعاملی جدید آستان قدس رضوی با رسانه‌ها، از تلاش‌های صورت گرفته در راستای انتشار تصاویر قرائت قرآن کریم ماه مبارک رمضان در صحن انقلاب اسلامی، سفره‌‎های افطاری طرح اکرام رضوی، تصاویر ویژه هوایی و پوشش مراسم احیای شب‌های قدر در حرم مطهر رضوی تقدیر کرد.

وی با تاکید بر ضرورت بهبود نورپردازی حرم مطهر در جهت ارتقا تصویربرداری گفت: می‌توانید معماری زیبای آستان قدس را با نورپردازی حرفه‌ای، رسانه‌ای و تاثیر‌گذار‌تر کنیم.

رئیس رسانه ملی با بیان ضرورت استقرار بهترین و بروزترین تجهیزات فنی در حرم مطهر افزود: زیبا‌سازی پشت بام‌ها به اثرگذاری بیشتر کار رسانه‌ای کمک می‌کند.

ایجاد شرایط مناسب‌تر برای برخورداری از تصاویر با کیفیت و امکان پخش زنده بر روی ماهواره به منظور بهره‌برداری شبکه‌های مختلف داخلی و خارجی از دیگر موضوعاتی بود که عسکری توصیه‌ها و راهکارهایی را درباره آن ارائه کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما در پایان اظهار امیدواری کرد در دهه کرامت امسال برای نخستین بار واحد سیار و SNG پخش تصاویر با کیفیت HD در حرم مطهر رضوی مستقر می‌شوند و تصاویری زنده با بالاترین کیفیت را از این صحن و سرای قدسی منعکس خواهند کرد.

در این بازدید دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما و نصر‌پور، مدیر‌کل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز عسکری را همراهی می‌کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا