ورزش

بازیکنان سیاه‌جامگان حضور در تمرینات را منوط به تسویه مطالبات مالی کرده‌اند

دیدار تیم های فوتبال سپاهان و سیاه جامگان - اصفهان

مربی تیم سیاه جامگان گفت: بازیکنان سیاه جامگان حضور در تمرینات را منوط به تسویه مطالبات مالی کرده‌اند.

عباس دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: امروز طبق برنامه اعلام شده از سوی باشگاه تمرین داشتیم و به بازیکنان اعلام شده بود که ساعت 2 در محل تمرین حضور داشته باشند.

وی افزود: فرهاد کاظمی در تهران است اما به ما اعلام کرده بود که طبق برنامه تمرینات را پیش ببریم تا برای بازی مقابل نفت بتوانیم برای کسب سه امتیاز به زمین برویم.

دهقانی تصریح کرد: کادر فنی طبق برنامه به محل تمرین آمدند اما هیچکدام از بازیکنان حضور پیدا نکردند حتی بازیکنان جوان تیم طی تماسی که با بازیکنان داشتیم متوجه شدیم به دلیل پرداخت نکردن مطالباتشان اعتصاب کردند.

مربی تیم سیاه جامگان گفت: در حال حاضر تنها کادر فنی در محل تمرین حضور دارند و بازیکنان اعلام کردند تا مطالبات داده نشود در تمرین شرکت نمی‌کنند. بازی بعدی تیم مقابل نفت بسیار سخت است؛ این موضوع در روند بازی‌های تیم تاثیرگذار خواهد بود.

دهقانی افزود: بازیکنان اعلام کرده‌اند که باشگاه قرار بوده بعد از بازی استقلال بخشی از مطالبات داده شود اما به بازی سپاهان موکول شده و قطعاً این روال ادامه پیدا خواهد کرد بنابراین تا مطالبات داده نشود تمرین نمی‌کنیم.

وی اظهار داشت: کادر فنی و حتی خود کاظمی در جریان این اعتصاب نبوده البته نمی‌دانم بعد از این جریان چه صحبتی بین کاظمی و باشگاه شده است با این حال کادر فنی طبق اعلام برنامه تا ساعت 16 در محل تمرین حضور دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا