ورزش

بازیکنان مدنظر کادر فنی “مشهد” در نقل و انتقالات لیگ برتر رسانه‌ای نمی‌شود

دیدار تیم های فوتبال سیاه جامگان و ملوان انزلی

مدیرعامل باشگاه مشهد گفت: متاسفانه زمانی که اسم بازیکن را مطرح کرده‌ایم متضرر شده‌ایم و به همین علت قصد نداریم این فصل اسامی بازیکنان مدنظر خود را رسانه‌ای کنیم.

علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: تیم مشهد فعالیت خود را برای نقل و انتقالات زیر نظر فرهاد کاظمی آغاز کرده و تلاش داریم بازیکنان فصل قبل خود را در تیم حفظ کنیم.

مدیرعامل باشگاه مشهد گفت: سعی می‌کنیم نفرات مدنظر فرهاد کاظمی را نیز در مدت زمان معین شده برای نقل و انتقالات جذب کنیم تا در طول فصل به مشکلی برنخوریم. در حال حاضر قصد نداریم نفرات مدنظر کادر فنی را رسانه‌ای کنیم و ابتدا باید اجازه دهیم با تیم ثبت قرارداد کنند و سپس نام آن‌ها را مطرح کنیم.

عباسی بیان کرد: متاسفانه زمانی که اسم بازیکن را مطرح کرده‌ایم، متضرر شده‌ایم و به همین علت قصد نداریم این فصل اسامی بازیکنان مدنظر خود را رسانه‌ای کنیم و سعی می‌کنیم ابتدا با بازیکنان به توافق برسیم.

مدیرعامل باشگاه مشهد درباره برنامه‌ تیم برای جوان‌گرایی و بومی‌گرایی در فصل شانزدهم لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم در فوتبال حرفه‌ای این مسئله چندان مطرح نیست و باید با شایسته‌ترین‌ها لیگ را آغاز کنیم و چندان اهمیتی ندارد این افراد بومی باشند یا خیر.

عباسی بیان کرد: با وجود تغییر نام باشگاه، سیاه جامگان در فصل آتی نیز با لباس قبلی خود به میدان می‌رود و همچنین در جشنی که برای تیم در ابتدای فصل گرفته می‌شود قرار است از سرود تیم رونمایی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا