ورزش

باشگاه‌های بیلیارد خراسان‌رضوی تا پایان سال ۹۶ ساماندهی می‌شود

 

مسابقات کیک بکسینگ و بیلیارد بازی‌های داخل سالن آسیا - ترکمنستان

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی گفت: تا پایان سال ۹۶ برنامه ساماندهی باشگاه‌های بیلیارد خراسان‌رضوی را در برنامه داریم.

علیرضا دوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار داشت: در حال حاضر دوره آموزش ابتدایی بیلیارد را در مشهد برگزار می‌کنیم که این دوره با مجوز فدراسیون بولینگ و بیلیارد آغاز شده که در این دوره ۲۳ نفر حضور دارند همچنین پس از اتمام این دوره دوره دیگری نیز با حضور ۲۴ نفر در مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان این که بعد از اتمام دوره آموزشی دوره مربیگری و داوری درجه سه را در مشهد را برگزار خواهیم کرد، تصریح کرد: برنامه استعدادیابی هیئت از سوی کمیته استعدادیابی در برگزاری مسابقات بیلیارد انجام و در این رقابت‌ها افراد مستعد در سنین مختلف به ویژه پایه شناسایی شده و پس از آن مورد حمایت هیئت قرار می‌گیرند.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی گفت: برای نخستین‌بار در خراسان‌رضوی ۴ دوره مسابقات رشته بیلیارد را برگزار کردیم و در مسابقات اسنوکر شاهد حضور بیش از ۱۰۰ شرکت کننده بودیم. علاوه بر این رقابت‌ها هر هفته در باشگاه‌های استان شاهد برگزاری رقابت‌های بیلیارد به نظارت هیئت بولینگ وبیلیارد هستیم.

دوانلو با بیان این که از برنامه‌های هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی برگزاری حداقل ۲۰ رقابت تا پایان سال ۹۶ است، اظهار داشت: همچنین در سال جاری تیم بیلیارد خراسان رضوی در رقابت‌های لیگ بیلیارد کشور به مقام چهارم دست یافت.

وی با بیان این که در گذشته هیئت استان فاقد دفتر بود و در سال جاری در سالن مهران دفتری در اختیار هیئت گذاشته شده، خاطرنشان کرد: همچنین تا پایان سال برنامه ساماندهی باشگاه‌های بیلیارد استان را در برنامه داریم و تا پایان سال یک دوره رقابت بیلیارد ویژه بانوان را برگزار خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا