ورزش

باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد از پرداخت عوارض کسب و پیشه معاف شدند

مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت: با مصوبه شورای شهر مشهد مشاغل فرهنگی، هنری و ورزشی مشهد از پرداخت عوارض کسب و پیشه معاف شدند.

فرزاد فتاحی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در شرایطی که اماکن ورزشی و سرمایه‌گذاران در حوزه ورزش طی امسال به خاطر بیکاری کرونا سختی‌های زیادی را متحمل شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، با بیان اینکه پرداخت عوارض کسب و پیشه مشکلاتی را برای بخش خصوصی ایجاد کرده بود، ادامه داد: برای این موضوع جلسات زیادی گذاشتیم، همچنین در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد حضور پیدا کرده، از این موضوع دفاع کردیم و شرایط باشگاه‌ها را توضیح کامل دادیم.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در ورزش می‌تواند سرمایه‌گذاری در جهت توسعه سلامت جسمانی و روحی آحاد مختلف جامعه باشد، افزود: قطعا نگاه اعضا کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر و اعضا شورای شهر مشهد همیشه در حمایت از بخش خصوصی و همچنین حوزه ورزش بوده است.

فتاحی بیان کرد: این موضوع پیشنهاد و به رای گذاشته شد و با حمایت احسان اصولی به این موضوع رای داده شد که کلیه مشاغل فرهنگی،هنری و ورزشی مشهد از این به بعد عوارض کسب و پیشه را پرداخت نکنند، این موضوع به صحن علنی رفت و امروز با اهتمام اعضا شورای شهر این موضوع به تصویب رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در پایان از اعضا شورای شهر، اعضا کمیسیون فرهنگی اجتماعی و شهردار بخاطر حمایت از جامعه ورزشی تشکر و قدردانی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 1 =

دکمه بازگشت به بالا