خراسان

باند “برادران سارق” در شهرستان بینالود متلاشی شد

دستگیری 30 باند سرقت منزل، خودرو و موبایل و قاچاق کالا در تهران

فرمانده انتظامی بینالود گفت: پلیس آگاهی شهرستان بینالود با دستگیری ۳ برادر سارق، ۲۰ فقره سرقت باغ ویلاها و ساختمان های در حال ساخت را کشف کرد.

سرهنگ حسین دهقانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در پی چند فقره سرقت از باغ ویلاهای بخش شاندیز پلیس آگاهی این فرماندهی مسئول رسیدگی به این پرونده شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی سرقت‌ها ضمن تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس و پس از چند روز تحقیقات میدانی با توجه به سرنخ‌های به دست آمده به سه برادر سابقه‌دار مشکوک و با جمع‌آوری ادله کافی آنها را با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.

سرهنگ دهقانپور تصریح کرد: متهمان در چندین مرحله بازجویی‌های علمی پلیس به ۲۰ فقره سرقت از باغ ویلاها و ساختمان‌های در حال ساخت فاقد نگهبان و تجهیزات ایمنی با استفاده از یک دستگاه وانت نیسان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا خاطرنشان کرد: رعایت اصولی نظیر استفاده از دوربین‌های مداربسته استاندارد با قابلیت تصویربرداری مناسب در شب، قفل و حفاظ مناسب و همچنین گماردن نگهبان محله در نقاطی که چندین باغ ویلا در نزدیکی هم قرار دارند از نکاتی است که می تواند از بروز چنین مواردی پیشگیری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا