ورزش

بانوان خراسان رضوی نایب قهرمان کاراته کاپ آزاد مالزی شدند

خاکسار کاراته

رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی گفت: تیم کاراته بانوان خراسان رضوی نایب قهرمان کاپ آزاد مالزی شدند.

سعید رزم آرا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: مسابقات کاپ آزاد مالزی به مدت سه روز در کوالالامپور با حضور 900 نفر از 14 کشور برگزار و تیم بانوان استان خراسان رضوی متشکل از آزاده درویش، مونا عباسی، زهرا گذر در رده تیمی نائب قهرمان این رقابت‌ها شدند.

وی افزود: آزاده درویش در انفرادی، رده سنی بزرگسالان وزن 68- کیوگرم مقام نقره گرفت و نائب قهرمان شد، اعضای تیم کاراته خراسان رضوی با استقبال مسئولان و ورزشکاران و ورزش دوستان وارد مشهد شدند.

رزم آرا تصریح کرد: در رده بانوان با توجه به برنامه ریزی که دو سال گذشته داشتیم توانستیم پشتوانه‌سازی کنیم به طوری که در سنین پایه و نونهالان سال گذشته تیم خراسان رضوی قهرمان لیگ کشور شد و نوجوانان نیز مقام سومی کشور را از آن خود کرد.

رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی عنوان کرد: بانوان کاراته استان هم در رده قهرمانی و هم همگانی بسیار خوب عمل کرده‌اند و امروز در تمام رده‌های این رشته بازیکن داریم ضمن اینکه امیدواریم بتوانیم تیم منسجم و فعالی را راهی مسابقات کنیم  تا در انتخابی تیم ملی که مردادماه برگزار می‌شود چند ملی‌پوش داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقات کاراته جام رمضان با همکاری تربیت بدنی آستان قدس رضوی در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود. این مسابقات با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم است و برای نخستین بار هر سه تیم با نام یک شهید حضور پیدا خواهند کرد، همچنین مسابقات جام رمضان بسیج نیز با همکاری تربیت بدنی سپاه برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شش =

دکمه بازگشت به بالا