روانشناسی

با انتخاب یکی از تصاویر به شخصیت خود پی ببرید

 psych-9

یکی از داغ ترین موضوعات بین بازیگران و سازندگان فیلم “اختلالات ذهنی” است. آن ها به قدری شخصیت ها را ماهرانه به تصویر می کشند که برای روانشناس ها نقش یک دایره المعارف را دارند. بنابراین یک روانپزشک مجارستانی به نام لئوپولد سوندی تستی را بر اساس چهره های بازیگران تهیه کرده است.

یکی از تصاویری که بیشتر از همه دوست دارید انتخاب کنید.

تست شخصیت شناسی

نتیجه تست

تست شخصیت شناسی

اختلال شخصیت سادیستی

تست شخصیت شناسی

به نظر شخصیت آرام و معقولی دارید اما در عین حال لجباز هم هستید. اگر نمی خواهید کاری را انجام دهید آن را جار نمی زنید. از ایجاد فشارهای روانی روی مردم لذت می برید. درونتان سعی می کند نیاز به حکمفرما بود ن را سرکوب کند.

اختلال صرع

تست شخصیت شناسی

مردم به شما به چشم یک شخص جذاب و مهربان نگاه می کنند. شما آدم ساده گیر و مسئولیت پذیری هستید. عصبانیت تان را کنترل می کنید و به دیگران نشان نمی دهید. درونتان سعی دارد یک شخصیت جدیدی را شکل دهد که بر رفتارهای منفی غلبه کند.

اختلال کاتاتونیا

تست شخصیت شناسی

شما بسیار خجالتی هستید و تغییر را دوست ندارید. از قوانین زندگی خودتان پیروی می کنید و دوست ندارید آن قوانین را بشکنید. دلیل این ویژگی ها به کودکی برمی گردد. زمانی که باید بیش فعالی ذهنی را سرکوب می کردید تا با واقعیت بیشتر ارتباط برقرار کنید. درون شما هنوز هم از این که نتوانید خودتان را کنترل کنید می ترسد.

شیزوفرنی

تست شخصیت شناسی

عادت دارید که بی تفاوتی تان را نسبت به دیگران مخفی کنید و به دنبال دلیل برای نگه داشتن آن ها در زندگی تان هستید. شما حس تنهایی را مخفی می کنید به همین دلیل روابط تان سطحی است و اغلب فکر می کنید که تنهایی برای شما مناسب تر است. برای این که جلوی خود درونی تان را بگیرید باید بیشتر اجتماعی باشید.

آگورافوبیا (انزوا طلبی)

تست شخصیت شناسی

به نظر می رسد آدم خیلی خجالتی باشید. ثبات روانی شما بستگی به نظر مردم دارد. اغلب احساس می کنید که از زندگی راضی نیستید. اما سعی می کنید این احساس را مخفی کنید. رفتار درون گرای شما این ترس ها و نگرانی های درونی را مخفی می کند.

سندروم آسپرگر

تست شخصیت شناسی

شما دارای ۳ نوع شخصیت متفاوت هستید: بازیگر، تنها و مطرود. شما می توانید انسان بیخیال و سبکباری باشید اما ترجیح می دهید از دیگران مخفی شوید. درک شما از این دنیا متفاوت است. گاهی اوقات فکر می کنید دنیا با شما بی رحم است به همین دلیل ترجیح میدهید گوشه گیری کنید و رفتار سرد نسبت به دیگران داشته باشید.

افسردگی

تست شخصیت شناسی

مردم شما را یک انسان خوش بین و سبکبار می بینند اما وقتی تنها به خانه بر می گردید غمگین و بی احساس می شوید و درد درون تان را پنهان نمی کنید. همیشه دنبال راهی برای مخفی کردن افکارتان هستید. در مشکلات دیگران به قدری عمیق می شوید که خودتان را فراموش می کنید.

اختلال تجزیه هویت

تست شخصیت شناسی

از کودکی به دنبال تشخیص هویت جنسی تان بودید و اکنون بسیار مراقب ظاهرتان هستید. مهم ترین وظیفه خود درونی شما سرکوب کردن تعیین هویت جنسی است.

اختلال دو قطبی

تست شخصیت شناسی

به نظر شخصی منطقی هستید که همه چیز را تحت کنترل خود دارد. اگر علیرغم مشکلات وضعیت خود را حفظ نکنید می بازید. در درونتان احساساتی دارید که به سختی می توانید کنترلش کنید. هر اتفاق ناگوار کوچکی شما را غمزده می کند. شما از مکان های شلوغ و پر سروصدا دوری می کنید.

سندروم کوتارد (خود مرده پنداری)

تست شخصیت شناسی

سعی می کنید از زندانی که خودتان ساخته اید فرار کنید. کسانی که دارای سندروم کوتارد هستند تصور می کنند که وجود خارجی ندارند، خون در رگ های آنها جریان ندارد و اندام های داخلی در بدن او وجود ندارند.  شما شادی را در زندگی احساس نمی کنید و همیشه در توهم احساسی به سر می برید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا